Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Neeheee, nu al bijna weer? Zodra die dingen in de winkel liggen is mijn jaarlijkse 'niet-snoepen'-periode vaak weer over
Bij Appie altijd begin februari (en voor de aftellers, de pepernoten altijd begin augustus )
Gisteren over de dag heen hartstikke verkouden geworden
Naar de keuken gestuurd worden, omdat er anders geen doelpunten vallen
Haha. Ik heb precies hetzelfde. Mijn ouders kijken Feyenoord en wanneer ik in de kelder tv kijk wordt er gescoord terwijl toen ik aan het eten was bij de tv er niks gebeurde
Ik geloof dat ik heel veel irritant vond vandaag.
Gaat dit over mij?
Mijn opmerking was wel naar aanleiding van jouw opmerking ja. De irritatie komt voort uit dat veel mensen te pas en te onpas met de term depressie smijten. Zulke opmerkingen geven aan hoeveel onbegrip er eigenlijk is over het onderwerp en dragen er ook bij aan. Want als je zegt dat je een depressie hebt nemen mensen je tegenwoordig haast niet meer serieus. Mijn studentdecaan heeft serieus aan mij gevraagd of het wel zo erg was. Want ze dacht dat ik weer een van de zoveel was die gewoon even een weekje niet zo lekker in haar vel zat. Als je zegt dat je een depressie hebt denken dat je dan even een uurtje, dagje of weekje een beetje verdrietig bent. En zelfs als ze denken dat het meer dan dat is denken ze gewoon dat je een beetje erg verdrietig bent. Een depressie is veel meer dan een beetje erg verdrietig zijn. Je depressief voelen is niet alleen verdrietig zijn maar er komt nog veel meer bij kijken. Vanwege mijn persoonlijke ervaring hiermee wekken dergelijke opmerkingen veel irritatie bij mij op.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
879 gasten en 5 vaste bezoekers