Om gelijk in de aanval te gaan, even reageren
. (en ik ben morgen de hele dag weg)
Ik wil even zeggen dat het geen wat Nieky niet durfde, dus voluit het spel spelen en daardoor misschien een groot target worden, dat heb ik wel gedaan. En nu sta ik hier, dus het kan wel.
Ik wil Niek vragen waar hij het vandaan haalt dat hij molbelg in de tweede fase heeft gebruikt? Volgens mij heeft Molbelg namelijk elke keer met de 'andere kant' meegestemd. Dus met Ycaris, Swifty en Fabiann ipv tegen.
Qua opdrachten ben ik het ook niet eens met zijn 'ik ben even goed geweest als D*N en beter dan Lucy'. Terwijl hij maar één opdracht heeft gewonnen en ik vijf
. Daarnaast heeft Lucy zeker niet onder gedaan voor Niek in dit spel
.
Beide andere finalisten zeggen dat ik niet loyaal was en vaak iemand een mes in de rug heb gestoken. Ja ik speelde het spel high profile en maakte wat vijanden en ja ik heb wat gestookt om het spel wat interessanter te maken. Maar ik ben eigenlijk nog best loyaal geweest aan de personen met wie ik contact had, kijk maar:
Pjotr: Had ik geen complot mee
Lulu: Ging door de cobra weg
Timvdons: Had ik geen invloed op en geen complot mee
Molcrazy: Stemde net zo hard tegen mij als ik tegen hem, dus echt verraden heb ik hem niet
MiekeG: Viel af door de karaoke opdracht
Starlight: Viel af door de karaoke opdracht
Bjorrn: Viel af door het duel, wat erg jammer was
Jann: Viel helaas af door een stemming waar ik geen invloed op had
Lukie4: Stemde net zo hard tegen mij als ik tegen hem, dus echt verraden heb ik hem niet
Swifty: Heeft mij verraden (ik heb haar zelfs geholpen met de cobra opdracht, waarnaar ze even later al een complot tegen mij had
)
Ycaris: Stapte uit het complot omdat ze
de pm's die aan het losercomplot waren bedoeld naar het tequila complot stuurde
Fabiann: Dit is de enige die ik echt heb verraden.
Molbelg: Nooit een complot mee gehad, moge duidelijk zijn
Loezel: Wou ik mee naar de finale nemen, maar verraadde mij (en lucy) waardoor ze de laatste ronde niet meer op steun kon rekenen van mij.
Oftewel, hoezo?