Denkt te horen?
Ja oké jij zit in een hele andere tunnel maar het is toch echt héél duidelijk I'm the Mole.
Vind het een beetje flauw dat deze hint als mama appelsapje word afgedaan, want het is toch echt een hele sterke hint die op een hele subtiele manier is verwerkt, die nogmaals door NIEMAND anders is opgemerkt. Dat maakt het voor mij geen gevalletje mama appelsap
Maar oké wat denk jij dan te horen?
Dat is wel precies hoe een mama appelsapje (over het algemeen) werkt. Bij de meeste van die liedjes is het je toch nooit opgevallen? En dan hoort iemand er toevallig een andere tekst in, en omdat je dan weet dat het komt hoor je het ineens ook.
Ik hoor zelf ook eerder aan de kant, maar het kan net zo goed dat we maar ons best doen er iets verstaanbaars in te horen terwijl het Singalees is
Hoe dan ook geloof ik niet dat er überhaupt dit soort hints in zitten. Dutch-babe kan wel beweren dat er vorig jaar "She's the mole" werd gezegd bij Susan, maar als het niet op de site werd genoemd zat die hele hint er dus gewoon niet in. Er worden elk jaar veel meer hints gevonden dan er daadwerkelijk zijn, ook naar de mol.