Ik ben het met alle criticasters eens hoor. Rik is alleen een beetje leuk als mol door de follow-the-money maar subtiliteitgehalte is 0.
En dat slechte acteerwerk in de biechten (bijv. nadat ie Martine een joker geeft maar niet vraagt naar de ZV)... lijkt wel gescript, alleen dat zei ik vorig jaar van JW ook. En dat jokers strooien vind ik ook not done (ik snap het ook wel weer want je vindt het als mol ook knap dat zo iemand de finale bereikt terwijl die naast de mol slaapt en hem niet verdenkt).
Ik zie dit seizoen echt als een Anne Marie-seizoen waarbij de dames Hadewych en Liesbeth maar ook Marit meteen doorhadden dat zij de mol was en Marit een "Viktortje" deed (strookte toen ook niet met de wie-verdenkt-wie want Marit twitterde mij dat ze VOL op AM had ingezet maar toch een rood scherm kreeg). Point is dat Hadewych en Liesbeth het koppel toen waren en Rik en Marlijn het koppel nu. Versterkt elkaar, helpt elkaar, komt zo in de finale.
Was trouwens ook in het seizoen met Vivienne zo die dat met Dennis had, alleen had Dennis toen dezelfde pech in de pre-finale als Chris nu.