Hartstikke goed van je Annuh! Er zijn idd massa's kinderen op de wereld die wel een goed thuis en een lieve mama (en/of papa) kunnen gebruiken.
Zou het zelf ook zo doen, maar daar moet je het allebei wel over eens zijn.
Zelf heb ik dus een baby van 3 1/2 maand. En dat is ook geweldig hoor, een kindje van jezelf, waar je dingetjes in herkent van jezelf en je partner. Maar ik denk dat je van een geadopteerd kindje net zoveel kan houden... je maakt alleen de zwangerschap niet mee en dan heb je dus een hele andere voorbereiding en wordt je denk ik wel heel pardoes mama. Maar als jij dat kan en wilt, dan moet je dat idd doen, want je maakt een kansarm kindje wel heel gelukkig.
Op mijn werk zie ik kindertjes af en toe die bij een vader en moeder wonen die niet goed voor ze zorgen. Ze zijn verwaarloosd of mishandelt of (één keertje meegemaakt) misbruikt. Komt niet vaak voor, maar is zo oneerlijk. Kinderen zijn onschuldig en hebben er niet om gevraagd om op de wereld gezet te worden. Dus ze moeten liefde krijgen en verzorging! Vaak komen deze kinderen bij de kinderbescherming terecht en worden ouders uit de ouderlijke macht gehaald. En terecht. Dus als jij zo'n kindje een goed leven gaat bieden... petje af voor je!