Oke, even een overzichtje dan maar...
Carolina:
- Barging into the presence of God: Carolina die Dolores speelt in Sister Act
- videoclip iets met kerk en engel (Sister Act ook?)
- nam snel (samen met Rik) een foto bij de Hollandse Kerk (barging into the presence of God)
Chris:
- was tijdens zijn bekendmaking in Ierland met 3 op reis, band Therapy komt uit Ierland
- producer van het album heet Chris
- "turn and face the strange" - Chris staat er alleen voor
Margriet:
- biedt een luisterend oor aan Chris "therapy"
- I know when you lie: Margriet wist dat Martine loog over de zwarte vrijstelling
- Turn: Margriet geeft een draai aan het spel door de zwarte vrijstelling in te zetten
Marlijn:
- "This is yours to take control. This is yours, now hold your own"
Rik zegt tegen Marlijn: "Ik wil mijn andere joker... aan jou geven. Ik wil dat jij meegaat naar de volgende ronde."
- "Turn" en "you turn" komt vaak in het liedje voor: Ze zaaide verwarring door iets over U-turn te mompelen
Martine:
- I know when you lie: Martine over zwarte vrijstelling
- Therapy: Martine als psychiater Dr Ellen Goedkoop, en als dokter Corrie bij SchoolTV
- in de intro in afl. 1 komt ze ook in beeld als psychiater als sketch
Rik:
- nam snel (samen met Carolina) een foto bij de Hollandse Kerk (barging into the presence of God)
Victor:
- Turn and barging into the presence of God: op het laatste moment de andere kant op ging dan hij van plan was bij die manden (turn) en vervolgens bij de bom uitkwam, waarmee God onmiddellijk strafte...
- "Barging into the presence of God". Als je God omdraait ("turn") krijg je "Barging into the presence of dog", iets wat een hondenbelastinginspecteur vaak overkomt.