Ohja, niet bepaald onbelangrijk.
Ik heb gisteravond gepost een citaat van een tweet van Marjolein in 2014 op de vraag of ze aan WIDM zou meedoen.
'Lijkt me leuk, maar als het betaald wordt'
M O L Dat is de enige die betaald wordt. tenzij je de winnaar wordt maar dat kan je niet van te voren weten. Als ik zo naar vandaag kijk, schreeuwt ze sowieso al Mol. Alles aan haar is Mol. Molmolmolmolmol
Wat ik me wel eens heb afgevraagd: soms zeggen BN'ers dat ze alleen mee zouden willen doen aan WIDM als ze de Mol mochten zijn. Zouden de makers hier ooit naar luisteren? Ik zou verwachten dat WIDM mensen alleen laat meedoen als ze ook kandidaat zouden willen zijn, maar je weet maar nooit. Maar ik verwacht dat Marjolein overstag is gegaan omdat ze het gewoon een leuk programma vindt.
De uitslag van de poll of het leuk was dat we de kandidaten nog niet wisten is de volgende..
Is het juist leuk of niet leuk dat we de kandidaten nog niet weten?
leuk - 39 (41.5%)
niet leuk - 33 (35.1%)
twijfelachtig/weet het niet/controversieel - 22 (23.4%)
Totaal aantal stemmen: 94
Ik heb er gelijk een nieuwe poll van gemaakt.
Hoe vinden we de manier waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt?
Om de poll te beantwoorden: ik vond zo plotseling verrast worden met elk kwartier een nieuwe kandidaat heel erg gaaf
Maar deze bekendmaking was denk vooral leuk voor mensen die het 'live' meemaakten, op de Dam of via het web. In ieder geval spectaculairder dan simpelweg de media afgaan met om de zoveel dagen een primeur van een nieuwe kandidaat per keer.
Maar... is het niet tijd voor de poll der polls?