HOI!
Jezus, 25 pagina's. Heerlijk, het was het wachten waard.
Nou, nu even de uitgebreide versie van vandaag. Ik werk in de Bijenkorf bij COS en in mijn achterhoofd hebbend het bericht van Marjolein ging ik toch even op twitter in mijn eerste pauze (circa 11 uur) en ik zie dingen gebeuren op een scherm vanuit de dam.
Ik zou mezelf een hele slechte molfan vinden als ik niet zou gaan kijken en heb dus gesmeekt bij m'n baas of ik naar buiten mocht dat dit een buitenkansje was. Ze vond het prima en uiteindelijk ben ik dus buiten gaan kijken samen met Kel ( @KelFrieser)
Ik kwam aan toen Annemieke net wegliep, dus toen moesten er nog 9 komen. Na Rop (nummer 10 in volgorde) ben ik weggelopen, blij dat we nu alles weten, maar ook een beetje teleurstellend omdat Marjolein er niet bijzat....dacht ik. Nog niet binnen teruggekomen en toch even op twitter gespiekt of er nog een staartje aan zat en Jawel, daar zat Marjolein. Ik wist het! Wat een leuke gevarieerde groep zeg. Ik kende Ellie Lust niet maar ze lijkt me heel sympathiek.
Mensen zeuren altijd wel over de namen, laten we nou aub na zoveel seizoen met elkaar eens zijn dat het er maar net aan ligt welk genre je een beetje zit. Tv/Radio/Theater/Journalistiek/Sport etc etc.. Het spel wordt er nooit minder om. Ik dacht in 2013 ook voor het eerst, hmm geen leuke groep maar het was uiteindelijk een MEGA toffe groep, een leuk jaar + goeie mol dus laat je gewoon verassen zou ik zeggen.
Ik ben even naar Rick ( montage ) gelopen, en hem bedankt voor het monteren van al die geweldige seizoenen. Ik vond dat ik dat even moest doen, ben immers nooit op de Mol fan dag dus zie mensen van de crew amper of nooit. Heb hem ook gezegd dat de crew niet alles letterlijk moet nemen, dat we soms best hard kunnen zijn op dit forum, dat komt voor onze extreme liefde voor het programma en dat ze het ons maar moeten vergeven. Hij lachte en zei meermaals dankjewel.
Grappig was ook dat er 3 vrouwen (uit de provincie) waren die een dagje aan het shoppen waren en mij bleven aankijken.. Uiteindeljik kwam er 1 naar me toe en zei "Jij hoort er ook bij he, jij bent 1 van de kandidaten toch?' Waarop ik lach en zeg: "Niets is wat het lijkt en heel geheimzinnig lach
Ik zei dat ze vooral moest blijven kijken, waarop ze lachte en terugliep. Toen ze allemaal bekend waren knipoogte ze naar me! was wel heeeeel grappig om mee te maken.
Goed, het is weer begonnen jongens. Het was echt super tof om alles van zo dicht bij mee te maken, echt een buitenkansje. Jammer dat ik naar binnen ging toen die executie kwam, maar dat geloof ik allemaal wel. Ik vind het een beetje overdreven dat mensen hier zeggen dat het raar is dat Toprak zich hiervoor heeft laten lenen. Ze snapt heus wel dat de slogan van WIDM is Niets is wat het lijkt en ze is vast uitgebreid geinformeerd. Ik denk sowieso dat ze wel op het lijstje staat voor aankomend jaar. Zeker nu ze er zo dicht bij betrokken is.
ZIN AN!!!!!!!!!!!!!!!