Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 157
Mocht dit topic blijven staan, ik roep het elk jaar: HERMAN VAN DER ZANDT. Enorm grappige man en het meedoen van een journaalanker is een groot succes gebleken dit seizoen.
Ik hoop op Italie
Klaas van Kruistum lijkt me al een paar jaar een leuke kandidaat Herman van der Zandt vind ik ook een leuke suggestie. En inderdaad een (ex-)sporter/sportster lijkt me ook leuk ja! Maar ik kijk niet zoveel Nederlandse tv, de meeste mensen die aan WIDM meedoen ken ik toch nooit, dus ik laat me ook altijd graag verrassen.
Italie heeft waanzinnig mooie plekken, dat zou echt geweldig zijn wat mij betreft Maar ik vraag me af of ze ooit nog Europa gaan doen...
Als Spanje kan, dan waarom niet Italië?
Qua land hoop ik volgend jaar echt op een Zuid-Amerikaans land! Ik hoop al een paar jaar op Peru, maar een wat "onbekender" land zoals Uruguay of Paraguay zou ik ook leuk vinden
Paul de leeuw, toprak, erwin koeman, paul de munnik, Patrick lodiers, Edwin evers, Geraldine kemper, nelleke van der krogt, ilse de lange, annette malherbe Is tien
Brazilië zou ook te gek zijnsowieso wel weer eens tijd voor iets Zuid-Amerikaans!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
766 gasten en 8 vaste bezoekers