Ik weet dat ik afgelopen seizoen een paar keer heb geklaagd over het aantal over chaotische opdrachten, zeker in het begin van de serie.
Een perfect voorbeeld van een goede opdracht die heel chaotisch was maar wél heel goed, was opdracht 3 aflevering 2 seizoen 2009, waarin ze in die reuzenrad bakjes zitten. Er is zoveel chaos, de kandidaten moeten zoveel tegelijk denken, op meerdere niveau's. zoveel opschrijven, en ze moeten slim spelen. Maar er is een bepaald overzicht in BEELD wat ik miste bij bijv. opdrachten als het spullen sjouwen, de verlaten tv studio opdracht, en de schilderijen opdracht.
Snapt iemand nu een beetje wat ik bedoel met een goede chaotische opdracht. Daarmee wil ik die opdrachten uit dit seizoen niet perse afkraken, maar eerder aangeven wát ik er minder goed aan vind en wat ik onder een chaotische opdracht zie die wel goed en duidelijk in beeld wordt vertaald.
Verder ben ik zoooo benieuwd naar de kandidaten van volgend jaar.
Soms zit ik even op twitter te neuzen, zie ik 0 twitterstiltes, mensen waarvan ik weet dat ze nooit mee zullen doen, of mensen die al meegedaan hebben. Dat zijn er inmiddels al 110. Ik heb geen idee meer, wie ze nog zouden kunnen vragen. Natuurlijk is dit onzin, want je kan widm nog jaaaaaaren maken zoveel bn'ers zijn er maar ik zie gewoon geen twitterstiltes.
Naam: Tatum Dagelet. Tweet in jan/feb/maart/april.. en juli. Mei/juni helemaal niet. Nu tweet ze niet veel, 1 a 2 per maand dus eigenlijk zegt dit niets maar who knows.