Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Totaal aantal stemmen: 157
Kan een deelnemer zijn- Sandra van Nieuwland, plaatst op 27 juni een tweet winkelen in Emmen, eerste keer dat we iets van haar zien. Grote vraag is: Robinson, widm of echt rustige periode?)
Goed, even iets anders. Ik ga het gewoon doen. Naam 1: Jetske van den Elsen. Land: CubaPin me er niet op vast maar ik denk dat ik nog wel eens gelijk zou kunnen hebben.
En ik voeg daar aan toe:Naam 2: Stine JensenPin me er maar op vast!
Ze zou zeker bij WIDM passen, denk ik. Op 6 juni neemt ze echter deel aan de Nacht van Kunst & Wetenschap en op 17 juni is ze op Radio 1 te horen.
Pin me er maar op vast... en dat is gebaseerd op. ben benieuwd
Maar hoe weet je zo zeker dat de opnames in juni plaatsvonden?Ik denk dat ze iets later plaatsvonden, namelijk in juli.
Op 3 juli is Art dagvoorzitter bij de GasTerra Energizer Award. Art presenteert op 20 juli live het radioprogramma Opium op 4. De tussenliggende periode is normaal gesproken iets te kort voor de opnamen van WIDM.
maar waarschijnlijker acht ik het dat ze ervoor gekozen heeft elke aanwijzing dat zij kandidaat is weg te halen.
Midden in de opnames van nieuwe Wie is de Mol. Geweldige locatie, is nog geheim. Andere kandidaten ook leuk.
Jongens ik kom nu gewoon een tweet tegen van iemand die zichzelf verraden heeft tijdens de opnames
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
893 gasten en 8 vaste bezoekers