Toch zit die stem van Peter Paul Muller mij in m'n hoofd. Het kan ook zijn dat ze 7 juni zijn vertrokken.. tot ong 25 juni. Wanneer is art voor het eerst weer live gespot? Of andere aanknopingspunten. Nergens is nog zeker dat ze op precies 1 juni vertrokken zijn toch?
EDIT: Ik heb op twitter een foto gezien van Peter Paul op 7 juni, bij het Ketelhuis. Ik heb de twitteraar gevraagd of die foto live gemaakt was op die dag, en kreeg vandaag een respons dat dat was. Ik zie hem bij dat event aanwezig. 7 juni is op zondag, 6 juni (dat andere evenement, zie post hierboven) was op zaterdag dus. Stel ze zijn op ma of di 8/9 juni vertrokken, zou het prima kunnen. Als je vanaf dan 2,5 week doorrekent, kom ik op 24/25 juni. Volgens mij is Art pas begin Juli weer gespot, dus het zou prima kunnen toch?
Wat betreft het land, het lijkt mij heel mooi. Ik hoop wel dat er een 2e land bij komt, of dat ze ook veel het binnenland intrekken want voor nu lijkt het ook heel erg op de filipijnen en vorig jaar hebben we ook meerdere gebieden aan zee gehad dus.
Ik gok nogmaals op Cuba, dat is ook iets veelzijdiger qua binnenland. Iets kleurrijker, beetje El Salvador like