Npo 3 lijkt me onzin, ze gaan the voice toch ook niet op RTL 8 uitzenden om daar meer kijkers te krijgen
Ik ben het meer dan eens met deze uitspraak.
NPO3? Ik denk dat er echt teveel achter wordt gezocht eigenlijk. Ik denk dat het gewoon op NPO1 blijft en dat het evt naar een ander tijdstip gaat. Of misschien gaan ze sowieso nog meer schuiven met de programmering. Wie is de mol gaat niet naar een slecht bekeken zender, dat zou raar zijn.
En wat betreft de namen. Er is volgens mij maar 1 reden waarom ze dat doen. Laten zien dat ze het wél geheim kunnen houden. Zeker na het dieptepunt van vorig jaar waarin de molloten zoiets de hele lijst al hadden uitgepuzzeld en ze echt met open mond zaten te kijken bij de crew. Ze willen ons gewoon even goed laten wachten. En hoewel ik een van die molloten was die er vorig jaar die hard voor ging, vind ik het eigenlijk stiekem wel tof dat ze dat doen dit jaar.
Over een paar weekje zijn de kandidaten bekend, dus het argument dat de kandidaten laat zijn en dat Wie is de mol pas ergens later in het jaar wordt uitgezonden is denk ik echt totaal vergezocht
Oh, en nog even een klein mini dingetje. Ik wil even de discussie opwakkeren wat betreft het land.
We hebben nu allemaal wel zowat de beelden (5 sec) gezien van het nieuwe seizoen. Dominicaanse Republiek lijkt aannemelijk. Prima verder, ik vraag al jaren weer om een zuid amerikaans/midden amerikaans Land na het FAN-tas-tische seizoen 11. Nu vind ik de locaties altijd heel goed, de landen echt nice gekozen alleen we hebben 2014 Fillipijnen gehad, 2015 Sri Lanka en nu wéér zo'n eiland sfeer, met mooie rotsen, palmbomen en een idyllisch strand. Ik weet dat ik mijn mond tevoor praat en dat we waarschijnlijk nog genoeg andere plekken gaan zien die het seizoen divers genoeg maken en don't get me wrong want ik vind de beelden enzo PRACHTIG maar ik wil gewoon een mooi speelveld, en beter gezegd nog, een speelveld wat TO-TAAL niet lijkt op het seizoen voorafgaand...
Iemand met me eens/of juist oneens?