Auteur Topic: [DE MOL] Klaas van Kruistum  (gelezen 417846 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #920 Gepost op: 12-02-2016, 10:28:24 »
We kunnen die hint ook als een sticky toevoegen ::rofl::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #921 Gepost op: 12-02-2016, 12:35:47 »
sorry hoor maar hier klopt echt helemaal niets van. ik weet niet of ingaan op een spoiler handig is maar ik geloof niet helemaal dat hij klopt kijk zelf maar na.
Het klopt wel.

En daar kun je van maken Klaas focus cantor MOL
Of 'mol Klaas' als je het op deze manier leest:

Ik weet niet of die CF iets is, als je de woorden doorschuift ivm lengte om klaas te krijgen, krijg je dit:

m o l b o e K

o o r d e e L

l e g e n d A

c o n t r A

f o c u S

En dan heb je dus alleen nog  mol op de eerste regel. Verder niks kunnen vinden in dit schema
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #922 Gepost op: 12-02-2016, 13:54:43 »
sorry hoor maar hier klopt echt helemaal niets van. ik weet niet of ingaan op een spoiler handig is maar ik geloof niet helemaal dat hij klopt kijk zelf maar na.

Huh? Ik plaats het netjes in een spoiler en zeg feitelijk hetzelfde als degenen die het daarna open en bloot in dit draadje zetten. Wat is je probleem?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #923 Gepost op: 12-02-2016, 14:12:28 »
Als het niet iemand van de redactie was. ;)
nee hoor, Art zelf. Die opmerking komt uit de chatsessie met Art van afgelopen woensdag.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #924 Gepost op: 12-02-2016, 14:38:16 »


In dit filmpje wordt de kloosterhint helder uitgelegd. Los van het Mol(cf) verhaal, is dit te toevallig om toeval te zijn.
...óf niet!

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #925 Gepost op: 12-02-2016, 17:26:59 »
Mij zit het ook niet lekker, deze aflevering... Teveel geld verdiend voor een mol. Zelfs als hij geld uit de kist heeft verduisterd

En weer zit het me niet lekker he, na afl 6.
Als Klaas de mol zou zijn, dan zouden ze toch nooit zo duidelijk in beeld brengen dat hij die tafel verschuift?
Waar hij in afl 5 teveel geld verdiende, werd hij in afl 6 wel erg verdacht in beeld gebracht.
En mijn ervaring is dat diegene die ze verdacht neerzetten, er de volgende aflevering uit vliegt  :-\\
Ik hou mijn hart vast de eerstvolgende executie...
Blijft mijn mol toch maar, omdat ik me niet kan voorstellen dat hij het niet is. Ik vind hem ook geen slechte mol, vind hem wel leuk.  ::ok::

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #926 Gepost op: 12-02-2016, 18:13:44 »
nee hoor, Art zelf. Die opmerking komt uit de chatsessie met Art van afgelopen woensdag.

Heb jij gezien dat Art heeft zitten typen?  Niets is wat het lijkt. :P

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #927 Gepost op: 12-02-2016, 18:39:29 »
Heb jij gezien dat Art heeft zitten typen?  Niets is wat het lijkt. :P

Zou echt superdom zijn van Art om dat uur dat hij met ons moet chatten ergens anders gaat lopen, zitten of anderzijds... honderden mensen volgen dit.. Wordt hij ergens anders gespot is zijn molimago volledig naar de f**k

Maar geloof wat je wil geloven natuurlijk  ::ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #928 Gepost op: 12-02-2016, 19:15:21 »
Zou echt superdom zijn van Art om dat uur dat hij met ons moet chatten ergens anders gaat lopen, zitten of anderzijds... honderden mensen volgen dit.. Wordt hij ergens anders gespot is zijn molimago volledig naar de f**k

Maar geloof wat je wil geloven natuurlijk  ::ok::

Art is ondergedoken  ::jaja::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #929 Gepost op: 12-02-2016, 19:56:26 »
En weer zit het me niet lekker he, na afl 6.
Als Klaas de mol zou zijn, dan zouden ze toch nooit zo duidelijk in beeld brengen dat hij die tafel verschuift?
Ik vind het eerlijk gezegd wel tof dat ze dit gewoon laten zien. Er blijft genoeg discussie over mogelijk, maar dit zou wel één van de redenen zijn waarom Klaas na deze aflevering misschien wel bovenaan mijn verdachtenlijst zou staan ::ok::
...óf niet!

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #930 Gepost op: 12-02-2016, 20:08:52 »
Komt Klaas, als gewetensvol Kristenmens, niet enorm met zichzelf in conflict als hij gedurende dit programma permanent moet liegen en bedriegen?
Als Klaas de mol is, dan verloochent hij tal van kristelijke principes. Klaas als duivel? Dacht het niet!

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #931 Gepost op: 12-02-2016, 22:43:12 »
Ik vind het eerlijk gezegd wel tof dat ze dit gewoon laten zien. Er blijft genoeg discussie over mogelijk, maar dit zou wel één van de redenen zijn waarom Klaas na deze aflevering misschien wel bovenaan mijn verdachtenlijst zou staan ::ok::

Heb je ook weer gelijk in. Ik ben gewoon niet zo gewend dat je molacties van de mol daadwerkelijk ziet. Vaak zie je zoiets achteraf pas, bv Dennis op dat cruiseschip

Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #932 Gepost op: 12-02-2016, 23:53:07 »
Komt Klaas, als gewetensvol Kristenmens, niet enorm met zichzelf in conflict als hij gedurende dit programma permanent moet liegen en bedriegen?
Als Klaas de mol is, dan verloochent hij tal van kristelijke principes. Klaas als duivel? Dacht het niet!

Ach, het is gewoon een spel. Hij zal met pokeren toch ook lekker bluffen en anderen op het verkeerde been zetten? Klaas is gewoon de mol, volgens mij is die discussie ondertussen wel beslecht.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #933 Gepost op: 13-02-2016, 13:05:46 »
Ik vind het eerlijk gezegd wel tof dat ze dit gewoon laten zien. Er blijft genoeg discussie over mogelijk, maar dit zou wel één van de redenen zijn waarom Klaas na deze aflevering misschien wel bovenaan mijn verdachtenlijst zou staan ::ok::

Kees zag je toch ook iets over de portofoons heen hangen? Dat lieten ze toen ook gewoon zien. Reactie op Moljet.

----
In het filmpje 1 minuut van aflevering 7, zegt Klaas iets op het eind. Wat zegt hij? Ik kan het niet verstaan...
« Laatst bewerkt op: 14-02-2016, 10:45:43 door Lukie4, Reden: 2 berichten samengevoegd »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #934 Gepost op: 13-02-2016, 13:22:37 »
Nadat Art zegt op sarcastische toon 'Dan verdienen jullie 1000 euro', zegt Klaas: 'je gelooft het niet, hè?'

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #935 Gepost op: 13-02-2016, 13:31:13 »
Dank je!

Offline Molactie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #936 Gepost op: 13-02-2016, 21:47:52 »
Een foto zegt alles....

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #937 Gepost op: 13-02-2016, 22:01:30 »
Elke executie blijf ik hopen dat Klaas afvalt... ::ohno::

Klaas was opvallend blij met zijn zwarte vrijstelling vandaag. Het meest opvallende was dat hij moest beslissen wanneer hij hem in ging zetten. Het was overduidelijk dat hij niet nadacht over dat hij er de aankomende executie uit zou kunnen liggen, want hij dacht al aan de afleveringen die nog komen gingen en wat dan tactischer zou zijn.

Tsja, je zal maar het woord 'MOL' op je voorhoofd hebben staan... :P
Tell me what your telescope says

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #938 Gepost op: 13-02-2016, 22:03:36 »

Tsja, je zal maar het woord 'MOL' op je voorhoofd hebben staan... :P

Ik zag toevallig de post boven je, maar ik kan het woord mol nergens vinden hoor.  ;D
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #939 Gepost op: 13-02-2016, 22:05:15 »
Ik zag toevallig de post boven je, maar ik kan het woord mol nergens vinden hoor.  ;D
Niets wat een beetje photoshoppen niet kan oplossen  >:D
Tell me what your telescope says