!!! CODE GEKRAAKT !!!
Op aanvulling van mijn puzzel van gister die ik geplaatst heb, definitief de code gekraakt (wist dat er nog meer in moest zitten hahaha)
De oplossing: De replica mol is Annemiek
De eerste mol is Ellie Lust
De tweede mol is Tim Hofman
afhankelijk hoe je 'eerste HOOFDstad' (staat bij Ellïe) en de tweede GROOTSTE stad (staat bij Tïm)interpreert is óf Ellie Hoofdmol of Tim grootste mol :-D. Voor mij is dat tot zover het verhaal én spellijn eigenlijk nog altijd Tim.
De replica Mol annemiek slaat op het sabotage plot zijn. Kan Annemiek zijn, maar voor hetzelfde geld is het Art (wat ik vermoed en waarvan ik ook vermoed dat die achterop het geld staat), of een van de andere kanditaten met een 'Annemiekpruik' op.
Verdere uitleg wil ik wel geven indien gewenst (ivm 2 verhalen in 1 hahaha).
Het spijt me zeer, maar dit is mijns inziens totale nonsens.
De productie laat de mol niet afhangen van de letters van de naam vh land waar ze draaien of de hoofdstad daarvan (de mol moet bepaalde kwaliteiten hebben) én replicamollen of valse mollen worden ook niet door de productie opgevoerd (wel door de kandidaten die graag wat mollen om als verdacht te worden gezien).
Ik vind het echt heel erg leuk dat je zo enthousiast aan het speuren bent geslagen, maar je slaat naar mijn mening mening wat door.