Ja precies, en dat verband legt Jaap dan ook. Het was blijkbaar echt iets waarvoor ze in Nederland zou moeten zijn geweest, anders kon ze die reactie niet geven.
Is iedereen het met mijn tijden eens? Afl. 5 zitten we dus rond de 14e te kijken?!
Nee, hij zegt dus letterlijk (zoals ik hierboven al zei) dat ze sneller en acuter op social media dingen reageerde. Ik heb dat nagetrokken en op haar twitter en facebook heeft ze niet gereageerd.
Op instagram reageerde ze op een post van 17 juni, als reactie. Dat was 1 x, daarna niet meer tot midden juni (finalisten)
Maar zoals gezegd, ze reageerde 5 min nadat ze foto had geplaatst. Aangezien ze hun telefoon hebben, na de draaidag is dit gewoon geplaatst via daar. Of dat zou iig gewoon 100% kunnen. Daar kun je niks uit halen. Als je dan zo'n foto plaatst en er reageert iemand onder, kan je 5 minuten erna ook 'snel' terugreageren.
Dus ik zeg dat je daar helemaal niks mee kunt, en mocht Cecile afvallen voor de finale heeft dat iig niks te maken met die spoiler.