Ik zie Rop als Mol maar mijn tweede keuze zou nog steeds Remy zijn. Heb daarvoor nog geen sterke motivatie. Eerder een optimistisch gevoel dat dit het juiste spoor is. Net zoals velen aan de poll te zien.
Jeetje, 't is nog maar de tweede aflevering.
Waar ik bij Ellie eerst dacht dat ze het perfecte profiel had, heeft ze me in de eerste aflevering een beetje verrast door zo vol voor die pot te gaan. Het was me een beetje te agressief. Zou de nieuwe Mol het opnieuw zo doen? Na Margriet? Ik vrees van niet. Vind het wel nog steeds een interessante kandidate, en als ze de Mol zou zijn zou ze er net als Margriet in geslaagd zijn om haar karakter meteen heel sterk neer te zetten waardoor velen niet meer in haar als Mol zouden geloven. Maar ik zie in haar nu meer een winnaarstype.
Rop omdat hij eerst in de metro de anderen iets wijsmaakt (Cécile in dit geval). Maar ook komt hij voor mij een beetje te relaxed over. Ik geloofde hem niet zo toen hij als laatste zijn scherm te zien kreeg. Niet goed voor zijn hart, jaja.
Remy, denk dat hij heel gemakkelijk nonchalant kan doen. Hij ziet eruit als de onschuld zelve, maar het is nog steeds meer een gevoel. Nog niet veel concreets he
Van de vrouwen vind ik Cécile het meest mysterieus en moeilijkst te peilen. Zoals die quote van haar, op platte schoenen kan ik niks, ok Cécile doe maar je hakken aan dan om in het zand je grote mojito/pepito het juiste vak in te sleuren?!
Marjolein komt nog een beetje in de buurt maar bij haar lijkt het meer op wannabe-molgedrag en van haar verwacht je het sowieso meer, want zo zei Art ons in het begin. Ze wordt vaak gecast in de rol van slechterik. Misschien daarom nu net niet!
Annemieke lijkt me tot nu toe dan weer meer een echte kandidaat.