Voor de kloosterhint zat ik op Marjolein, maar meer omdat ik geen idee had wie de mol zou kunnen zijn. Door de kloosterhint was het voor mij voor 90% zeker dat Klaas het was, ondanks dat zijn acties tot dan toe nog niet zo verdacht vond. De week daarna heb ik volledig gefocust op Klaas met zoeken van de juiste foto... die jij uiteindelijk hebt aangedragen. Ik was ervan overtuigd dat het de juiste foto was en door slimme opmerkingen in dit topic (van o.a. Niuno) ben ik uiteindelijk tot de afbeelding gekomen die nog altijd lijkt te kloppen (na 50 andere varianten te hebben geprobeerd). Daarnaast had ik ook domweg ongebruikelijk veel tijd tot mijn beschikking omdat ik aan mijn plafond aan het klussen ben en na 20 minuten beitelboren boven je hoofd, heb je 20 minuten nodig om bij te komen.
Zonder kloosterhint is het maar de vraag of ik überhaupt Klaas had verdacht. Tot misschien afgelopen aflevering. Misschien was iemand anders dan met deze oplossing gekomen. Ik waarschijnlijk niet.
Disclaimers: Als het inderdaad klopt. Als Klaas inderdaad de mol is. Dit blijft een theorie tot de ontknoping. Bla bla bla.