Annemieke:
doet de eerste opdracht in aflevering 3 goed, vraagt teveel aandacht over haar falen na opdracht 2.
Ik ben geen lightman, maar haar reactie wanneer Art zegt 'tijd voor de test' lijkt me oprecht.
Cecile: doet bij mijn weten nog niks fouts, de karren was ze constructief bezig, bij het biljetten verzamelen doet ze niets (mis) met haar groepje en ze haalt het einde van de schietopdracht (wat niemand haar zou geven)
Marjolein: ik geloof niet dat ze haar mol laten zijn als ze last heeft van haar rug(dacht dat ergens gelezen te hebben), ze doet niks (mis) met de biljettenzoektocht. Ze probeert ook kandidaten dubbel te laten tellen bij de metro-opdracht, dit zou niet tellen (54 mensen moesten er zijn). Hierdoor zou haar deel mislukken terwijl het zou moeten lukken.
Ellie: Ik geloof niet dat ze dit zou doen met haar beroep, maar ik denk ook niet dat de mol zo 'idioot' doet bij de kloosteropdracht. Ze doet mij ook teveel aan Margriet denken.
Rop: het feit dat hij voorstelt om bij Taeke en Marjolein te blijven en Ellie alleen te laten gaan naar Tim en Klaas doet me hem schrappen als mol. Ellie vindt nog een briefje van 1000. Ik geloof niet dat Rop geseind was dat Tim en Klaas compleet fout waren (want Rop was geen moment alleen bij deze opdracht)
Taeke: Hij zet zichzelf met Annemieke buitenspel bij de biljettenopdracht met 500 euro. Hierbij verliest hij controle op het spel.Ik zie hem bij de zoutmijnen ook niks doen, terwijl ik geloof dat er daar gemold is.
Ik hou Klaas en Tim over op 1 en 2