Poll

Wie is de verliezer?

Klaas
6 (7.7%)
Annemieke
20 (25.6%)
Tim
52 (66.7%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 109997 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #300 Gepost op: 15-02-2016, 10:55:24 »
Is dat geen geopend kistje uit aflevering 4 toen ze in die groeve wat mochten graaien? Ik kan me vergissen hoor.

Het lijkt mij een laatje dat opengetrokken is. Maar nu nog een ZV? Eerst een karrenvracht aan jokers en vrijstellingen en dan 2 ZVs die alles weer ongedaan maken ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #301 Gepost op: 15-02-2016, 11:28:00 »
Je hebt gelijk.  ::ok::

Ik heb even teruggekeken en we zien eenzelfde "laatje" met een groene vrijstelling bij de opdracht in aflevering 4. Ik was even in de war met de geopende laatjes met cijferklok in de komende aflevering.

Oef, gelukkig, want na de hele joker- en vrijstellingenshow van zaterdag mag het wel gedaan zijn voor dit seizoen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #302 Gepost op: 15-02-2016, 11:48:30 »
nog maar 1 keer de afvaller goed gehad
Gewoon meegaan met de meerderheid hier op het forum. Gaat altijd goed, gezien alle spoilers. Alles was uitgebreid gespoilerd, alleen Remy vond ik een verrassing. De volgorde was soms een beetje wispelturig want gaat nu eerst Cecile of eerst Marjolein maar DAT ze zouden gaan in afl. 4 en 5, max. 6 was al zeker, en dat wisten we al van alle 4 de dames die gingen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #303 Gepost op: 15-02-2016, 11:58:15 »
Gewoon meegaan met de meerderheid hier op het forum. Gaat altijd goed, gezien alle spoilers. Alles was uitgebreid gespoilerd, alleen Remy vond ik een verrassing. De volgorde was soms een beetje wispelturig want gaat nu eerst Cecile of eerst Marjolein maar DAT ze zouden gaan in afl. 4 en 5, max. 6 was al zeker, en dat wisten we al van alle 4 de dames die gingen.

Je hebt toch ook eens (een paar weken terug) gezegd dat Taeke zou afvallen in de volgende aflevering? Dat is toch ook niet gebeurd.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #304 Gepost op: 15-02-2016, 12:25:55 »
Gewoon meegaan met de meerderheid hier op het forum. Gaat altijd goed, gezien alle spoilers.

Wanneer je uitgaat van de WIDM-pool op deze site, klopt die bewering in de meerderheid van de gevallen niet.

Aflevering 3:
•   meeste stemmen op Cécile: 139
•   afvaller Remy: 14

Aflevering 4:
•   meeste stemmen op Cécile: 83
•   afvaller Ellie: 14

Aflevering 5:
•   meeste stemmen op Cécile: 100
•   afvaller Marjolein: 58

Aflevering 7:
•   meeste stemmen op Taeke: 125
•   afvaller Rop: 36
« Laatst bewerkt op: 15-02-2016, 12:27:40 door Molzkovicz »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #305 Gepost op: 15-02-2016, 12:54:29 »
Idd, Cécile was de Aaf van 2016  :P

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #306 Gepost op: 15-02-2016, 20:05:28 »
Idd, Cécile was de Aaf van 2016  :P

Ja hahaha

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #307 Gepost op: 16-02-2016, 13:46:54 »
Mijn wens.........Klaas!
Dan komt er weer wat leven in de brouwerij!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #308 Gepost op: 16-02-2016, 14:14:27 »
Wanneer je uitgaat van de WIDM-pool
Pool of poll? Want dat is een groot verschil. Maar Molzkovicz, 'moet ik een aap leren klimmen'? Jij ziet op de molbeurs toch ook hoeveel dukaten er nu al bijelkaar liggen, je hebt zelf ook elke keer de afvaller goed.

En ja, Taeke was een witte raaf, maar Buzzcapture heeft daar wel eerlijk bijgezegd die hint zelf NIET te geloven. Was het enige waaraan hij sterk twijfelde. Betrof dus die foto van dat avondeten op 9 juni.

Voor de rest klopte gewoon alles als een bus, en soms akelig nauwkeurig zoals dat Marjolein en Cécile vlak na elkaar zouden afvallen en sowieso dat Airen er meteen uitlag. Ellie was iets later in de serie verwacht, maar ook die was als afvaller voorgezegd.

En Rop, daar kwamen we gewoon ouderwets achter. Namelijk zoals Moedermol al zei wijst de productie gewoon de 3 finalisten aan. En het contingent was er al op Rop uitgevlogen dus je wist dat die gauw zou gaan. Had ook 100% alle dukaten ingezet op Rop op de molbeurs.nl dus het was echt TE makkelijk dit jaar.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #309 Gepost op: 16-02-2016, 17:41:27 »
Pool of poll? Want dat is een groot verschil. Maar Molzkovicz, 'moet ik een aap leren klimmen'? Jij ziet op de molbeurs toch ook hoeveel dukaten er nu al bijelkaar liggen, je hebt zelf ook elke keer de afvaller goed.

En ja, Taeke was een witte raaf, maar Buzzcapture heeft daar wel eerlijk bijgezegd die hint zelf NIET te geloven. Was het enige waaraan hij sterk twijfelde. Betrof dus die foto van dat avondeten op 9 juni.

Voor de rest klopte gewoon alles als een bus, en soms akelig nauwkeurig zoals dat Marjolein en Cécile vlak na elkaar zouden afvallen en sowieso dat Airen er meteen uitlag. Ellie was iets later in de serie verwacht, maar ook die was als afvaller voorgezegd.

En Rop, daar kwamen we gewoon ouderwets achter. Namelijk zoals Moedermol al zei wijst de productie gewoon de 3 finalisten aan. En het contingent was er al op Rop uitgevlogen dus je wist dat die gauw zou gaan. Had ook 100% alle dukaten ingezet op Rop op de molbeurs.nl dus het was echt TE makkelijk dit jaar.



Volgens mij zei je niet heel lang geleden nog dat Rop in de finale zou zitten..

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #310 Gepost op: 16-02-2016, 19:01:21 »
Ik zat te twijfelen tussen Tim of Taeke, maar ben voor Tim gegaan. Blijft de rest de tegenovergestelde afweging gemaakt te hebben  ::rofl::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #311 Gepost op: 16-02-2016, 19:21:00 »
Ik kijk net de chat met Art nog even terug, ik had het nog niet gelezen. Maar hij heeft het over een emotioneel afscheid die er nog aan staat te komen. Annemieke en Klaas staan wat mij betreft al zeker in de finale dus dan is het Tim of Taeke. Tim lijkt me niet het emotionele type dus dan Taeke er dit keer uit?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #312 Gepost op: 16-02-2016, 19:25:14 »
er werd hier op het forum door een paar gedacht dat dat het afgelopen afscheid met Rop was. Ik zag het niet, maar ik ben een man ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #313 Gepost op: 16-02-2016, 19:28:05 »
Ik kijk net de chat met Art nog even terug, ik had het nog niet gelezen. Maar hij heeft het over een emotioneel afscheid die er nog aan staat te komen. Annemieke en Klaas staan wat mij betreft al zeker in de finale dus dan is het Tim of Taeke. Tim lijkt me niet het emotionele type dus dan Taeke er dit keer uit?

Stille wateren..  ::)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #314 Gepost op: 16-02-2016, 19:32:01 »
Ik niet maar ik zag dat ook niet? Het was geen Chris Zegers iig  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #315 Gepost op: 16-02-2016, 20:06:25 »
Extra beelden van aflevering 7 al gezien? :)

Goed dat je het zegt, ik had die extra beelden nog niet gezien. (Grappig dat er een soort van blooper inzit waarbij je ook even een crewlid in de biechtruimte hoort.)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #316 Gepost op: 16-02-2016, 20:12:16 »
Extra beelden van aflevering 7 al gezien? :)
nope maar thanks kan ik gelijk alle extra's compleet maken :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #317 Gepost op: 16-02-2016, 23:06:13 »
er werd hier op het forum door een paar gedacht dat dat het afgelopen afscheid met Rop was. Ik zag het niet, maar ik ben een man ;D

Ik ben vrouw en zag het ook niet ;D

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #318 Gepost op: 16-02-2016, 23:07:27 »
Extra beelden van aflevering 7 al gezien? :)

Ja, maar was dit wat Art bedoelde? Het afscheid van Chris was voor alle kijkers zichtbaar emotioneel.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #319 Gepost op: 16-02-2016, 23:08:52 »
Misschien wordt Taeke volgende week wel emotioneel omdat hij eindelijk terug naar Nederland mag en Airen weer mag zien?  ::)  ::)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!