Mooi seizoen, vooral als in: Mooie plaatjes.
Voor de rest vind ik tot nu toe het seizoen enigszins tegenvallen. Veel mooie shots, maar voor mijn gevoel weinig beelden van de opdrachten.
Ik kan daardoor zelf de mol een stuk moeilijker vinden, omdat ik weinig van de opdrachten zie. Vooral veel gebabbel van de kandidaten
Ik mis de uitleg van Art, in combinatie met kaartjes waarop je mensen ziet lopen en beelden van de mensen tijdens die opdracht.
Wat me opvalt is de hoeveelheid alles-of-niets opdrachten. Voor mijn gevoel was dit vroeger veel minder. Dat maakt het een stuk makkelijker voor de mol; "Het gaat toch al mis, dan kan ik wel fanatiek meehelpen".
Dat samen met het feit dat sommige kandidaten harder mollen dan de mol zelf werkt ook niet echt goed voor de groepspot.
Voor mijn gevoel gaat de charme van Wie is de Mol verloren doordat ze een groter publiek aan proberen te spreken.
Allicht kom ik nu over als een oude zeur
, maar Wie is de Mol is wel een van de weinige programma's die ik daadwerkelijk volg.
Het blijft een mooi programma, alleen kijk ik toch liever naar de oudere afleveringen. (Van seizoen 9 en ouder)
EDIT:
En ik mis de bagageopdrachten, tentjes in een veld etc.