*doet z'n best om lief te blijven en normaal alles te verwoorden*
WEER geen geld? 400 euro in een aflevering.
Ik keek deze aflevering met niet molloten en zelfs hun zeiden bij opdracht 1 (die overigens wel heel leuk bedacht was) : "Belachelijk dat ze hiervoor 0 geld krijgen, want dit is gewoon onmogelijk'
Precies wat ik ook dacht, hoe kun je dan van een goede mol spreken? een mollen actie is al gemaakt bij het verschuiven van 1 boekje of spijker.
Bij opdracht 2 was ik me zwaar aan het irriteren aan Tim, en eigenlijk molt iedereen hier behalve Cecile en Annemieke. Als Annemieke hier ging mollen viel het ook te veel op, omdat ze vrij goed spaans spreekt.
Opdracht 3 ook weer geen geld, ook al kwam het wel door een dom foutje op het einde maar geef dan 1000 voor het optijd komen en het ophalen van alle dingen en dan nog 500 extra als ze de groepsfoto ook goed nazetten..
Wat een flutpot. Als dit 1 jaar is oke, maar het wordt bijna niet meer serieus genomen. Leuk dat je 10 afleveringen wie is de mol hebt MEEgemaakt maar wie heeft iets aan een pot van 8000 euro?
De Klaas hint, de webredactie fout van Cecile als afvaller, Art die ik 2 jaar geleden persoonlijk beter vond presenteren. Ook vindt ik hem steeds leuker en vriendelijker tegen de kandidaten doen. Ik herinner me een interview met Pieter Jan waar hij zei dat hij echt wilde dat de kandidaten stijf stonden van spanning als hij een opdracht kwam uitleggen. Dat hij dit pas vanaf seizoen 11 is gaan doen, zo overkomen en zich terugtrekken. Ik begreep dat de crew/Art en de kandidaten apart reizen maar ik vindt hem te amicaal tegen de kandidaten. Persoonlijke mening.
Postives: Land!!
Opdrachten (over het algemeen)
Kandidaten
Ik vind Tim leuk als kandidaat maar het begint wel lichtelijk irritant te worden dat hij geen zin kan zeggen zonder een grap erin te verwerken. Ik weet dat de kandidaten ook steeds gezelliger met elkaar omgaan en dat is ook prima maar we zitten in aflevering 7 en ik heb TOTAAL geen gevoel alsof het hard gespeeld wordt. Zelfs als we het hebben over jokers roept Tim gewoon heel droog naar Taeke, hey taak er liggen 2 jokers. Annemieke ziet die jokers, legt ze terug dan pakt Tim ze maar ze stribbelt ook helemaal niet tegen als ze ziet dat Hij ze pakt?
Je wilt naar de finale, iedereen molt want iedereen wilt alles meemaken, maar dan wel dit soort acties?
Zal vast wel als negatief worden gezien dit bericht, maar ik stoorde me al een paar afleveringen en ik merk.. met mij nog heel veel mensen, zowel op dit forum als in mijn persoonlijke leven en eigenlijk wilde ik het niet plaatsen maar ik moet het toch even doen!
Hoe vonden jullie het?