Auteur Topic: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf  (gelezen 29216 keer)

Offline Rlaurenssen

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #40 Gepost op: 8-02-2016, 08:24:30 »
Is het iemand al opgevallen waar het bord van Teake stond. Hij was de eerste en onder welk straatnaambord stond die? ...... zou hij de 16de mol kunnen zijn.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #41 Gepost op: 8-02-2016, 08:45:35 »
Is het iemand al opgevallen waar het bord van Teake stond. Hij was de eerste en onder welk straatnaambord stond die? ...... zou hij de 16de mol kunnen zijn.
"16 de agosto", 16 augustus, nationale feestdag van de Dominicaanse Republiek. Alleen de "16" als referentie naar de mol vind ik een beetje mager.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #42 Gepost op: 8-02-2016, 11:49:01 »
In het dagboek van de Mol, schrijft de Mol: "Daarom ben ik natuurlijk ook degene die niet op zoek gaat naar zichzelf". Je zou dit kunnen lezen dat de Mol niet zijn eigen foto gaat zoeken...

Klaas/Taeke/Tim zoeken/vinden:
  • Taeke (de)
  • Cecile (punt)
  • Klaas (kandidaat)
  • Airen (ontbrekende)
  • Ellie (hoogste)
Alle foto's worden door Klaas binnengehaald, op die van Ellie na - die zoeken ze met z'n allen

Rop/Cecile/Annemieke zoeken/vinden:
  • Annemieke (vind)
  • Marjolein (het)
  • Remy (je)
  • Tim (op)
  • Rop (-)
Alle foto's worden door Rop binnengehaald, op die van Rop na - die zoeken ze met z'n allen

De enige die daadwerkelijk niet op zoek gaat naar zichzelf is Tim...

m0ll0m

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #43 Gepost op: 8-02-2016, 12:24:38 »
Werd er in het klooster niet gezegd in de richting van: Ga op zoek naar de kandidaten, dan houd je de mol vanzelf over?
In dat geval des te meer reden om Rop te verdenken. Eerst zoeken ze de kandidaten, waarna de mol overblijft.

dank je . dat zou ik nou een hele mooie actie vinden.
 

Offline Ehvmolletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #44 Gepost op: 8-02-2016, 12:52:09 »
In het dagboek van de Mol, schrijft de Mol: "Daarom ben ik natuurlijk ook degene die niet op zoek gaat naar zichzelf". Je zou dit kunnen lezen dat de Mol niet zijn eigen foto gaat zoeken...

Klaas/Taeke/Tim zoeken/vinden:
  • Taeke (de)
  • Cecile (punt)
  • Klaas (kandidaat)
  • Airen (ontbrekende)
  • Ellie (hoogste)
Alle foto's worden door Klaas binnengehaald, op die van Ellie na - die zoeken ze met z'n allen

Rop/Cecile/Annemieke zoeken/vinden:
  • Annemieke (vind)
  • Marjolein (het)
  • Remy (je)
  • Tim (op)
  • Rop (-)
Alle foto's worden door Rop binnengehaald, op die van Rop na - die zoeken ze met z'n allen

De enige die daadwerkelijk niet op zoek gaat naar zichzelf is Tim...

m0ll0m

Dit is echt een hele sterke! Goed gevonden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #45 Gepost op: 8-02-2016, 14:02:18 »
Er is er ook maar één die letterlijk wel zichzelf vindt en dat is Klaas. Hij pakt zijn eigen afbeelding....

Denk contra. Klaas is de Mol. >:D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #46 Gepost op: 8-02-2016, 14:31:32 »
Dus de opmerking uit het dagboek is te koppelen aan Tim.
Er is er ook maar één die letterlijk wel zichzelf vindt en dat is Klaas. Hij pakt zijn eigen afbeelding....

Als Klaas = mol dan is Klaas de enige die zichzelf niet vindt, want hij vindt Klaas = kandidaat. Dus daar klopt het dagboek dan weer heel mooi bij Klaas.

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #47 Gepost op: 8-02-2016, 14:46:00 »
Er is er ook maar één die letterlijk wel zichzelf vindt en dat is Klaas. Hij pakt zijn eigen afbeelding....

Rop vindt zichzelf toch ook letterlijk?

Denk contra. Klaas is de Mol. >:D

::tandpastasmiley::

m0ll0m

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #48 Gepost op: 8-02-2016, 17:31:36 »
Citaat
Als Klaas = mol dan is Klaas de enige die zichzelf niet vindt, want hij vindt Klaas = kandidaat. Dus daar klopt het dagboek dan weer heel mooi bij Klaas.

Zo vat ik het ook op.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #49 Gepost op: 8-02-2016, 18:25:42 »
Het maken van de groepsfoto gaat eigenlijk nog best goed. De volgorde van de kandidaten in de rij voor en de volgorde van de kandidaten in de rij achter klopt. Alleen gaat het mis doordat de achterste rij vanuit het oogpunt van de fotograaf teveel naar links is geschoven. (Tim houdt het bord van Annemieke achter dat van Marjolein.)
« Laatst bewerkt op: 8-02-2016, 18:28:23 door Heinz »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #50 Gepost op: 8-02-2016, 18:45:15 »
Het maken van de groepsfoto gaat eigenlijk nog best goed. De volgorde van de kandidaten in de rij voor en de volgorde van de kandidaten in de rij achter klopt. Alleen gaat het mis doordat de achterste rij vanuit het oogpunt van de fotograaf teveel naar links is geschoven. (Tim houdt het bord van Annemieke achter dat van Marjolein.)

Ik zie Annemieke (in 2D) niet op de onderste foto?  ???
En die vrouw is LANG!! (1.88 m)  ::oink:: en staat helemaal rechts op de "voorbeeldfoto"...
Waar en hoe hebben ze haar in Jezusnaam weggemoffelt?  ::rofl::

PS Ik vind het helemaal niet zo goed  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 8-02-2016, 18:47:21 door Whiskers »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #51 Gepost op: 8-02-2016, 19:17:00 »
Ik zie Annemieke (in 2D) niet op de onderste foto?  ???
En die vrouw is LANG!! (1.88 m)  ::oink:: en staat helemaal rechts op de "voorbeeldfoto"...
Waar en hoe hebben ze haar in Jezusnaam weggemoffelt?  ::rofl::

Tim houdt het bord van Annemieke achter dat van Marjolein.

En natuurlijk is het resultaat uiteindelijk flink fout. Maar dat komt dus doordat de achterste rij veel te ver naar links geschoven is. Maar niet omdat ze van een verkeerde foto uit zijn gegaan.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #52 Gepost op: 8-02-2016, 19:26:27 »
Tim houdt het bord van Annemieke achter dat van Marjolein.

En natuurlijk is het resultaat uiteindelijk flink fout. Maar dat komt dus doordat de achterste rij veel te ver naar links geschoven is. Maar niet omdat ze van een verkeerde foto uit zijn gegaan.

Ik geloof je gelijk, maar ik zie het niet (hier dan).  :)

Ok, je hebt een punt met je veel te veel naar links. Maar daardoor klopt er echt geen hout meer van  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-02-2016, 19:55:36 door Whiskers »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #53 Gepost op: 8-02-2016, 19:46:06 »
Gaan we weer ;-)

Als er iemand was, die zich dat had moeten realiseren is het Klaas. Hij heeft zichzelf vast en stond op elke foto in het midden. Hij moet geweten hebben dat hij echt niet goed stond.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #54 Gepost op: 8-02-2016, 19:49:37 »
Gaan we weer ;-)

Er was nog anders maar bar weinig gezegd over de reconstructie van de groepsfoto in dit topic zag ik. Geen probleem om weer even iets in de groep te gooien toch? Het is hier toch al zo stil. :-\\

Maar je hebt een goed punt over Klaas. ::jaja::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #55 Gepost op: 8-02-2016, 19:55:21 »
Met 'gaan we weer' bedoelde ik niet jou, maar mezelf... Omdat ik weer iets over Klaas ging zeggen...

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #56 Gepost op: 8-02-2016, 19:56:41 »
Er was nog anders maar bar weinig gezegd over de reconstructie van de groepsfoto in dit topic zag ik. Geen probleem om weer even iets in de groep te gooien toch? Het is hier toch al zo stil. :-\\

Maar je hebt een goed punt over Klaas. ::jaja::
Zeg dat...  :\'(

Ik mis de "goeie ouwe tijd" (mijn god, dat ik dat ooit mijn strot uit zou kunnen krijgen  :-X )
« Laatst bewerkt op: 8-02-2016, 20:02:41 door Whiskers »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #57 Gepost op: 8-02-2016, 19:59:52 »
Met 'gaan we weer' bedoelde ik niet jou, maar mezelf... Omdat ik weer iets over Klaas ging zeggen...

 8)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #58 Gepost op: 8-02-2016, 20:03:39 »
Gaan we weer ;-)

Als er iemand was, die zich dat had moeten realiseren is het Klaas. Hij heeft zichzelf vast en stond op elke foto in het midden. Hij moet geweten hebben dat hij echt niet goed stond.

Taeke houdt ook zichzelf vast en staat ook zo'n beetje in het midden  ;)

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #59 Gepost op: 8-02-2016, 20:08:35 »
op de voorste rij staan ze anders ook behoorlijk fout hoor. het is niet alleen de achterse rij. ik snap eigenlijk best wel dat ze de opzet niet meer wisten het was notabene aflevering 6 dan is het knap lastig  die van aflevering 1 te onthouden.
de mol wist deze natuurlijk wel aangezien deze de foto vóór de opdracht heeft kunnen bekijken, maar heeft deze misschien niet eens bekeken omdat t zeer onwaarschijnlijk is dat kanidaten groepsfoto's onthouden. de borden in fotoformatie zetten is wss niet eens gemold. ;)
"niets is wat het lijkt"