Auteur Topic: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf  (gelezen 29208 keer)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #60 Gepost op: 8-02-2016, 20:10:06 »
Klopt. Maar ik heb het gevoel dat ze op de voorste rij wel redelijk goed staan. Taeke kan niet zien wat er precies achter hem staat. Als hij naar links en rechts kijkt, zal hij de indruk kunnen hebben dat het redelijk klopt. Rop staat er wel een beetje curieus. Ook te ver naar voren, zo'n beetje naast Taeke.

Maar kunt er inderdaad twee kanten mee op. Staat de achterste rij te ver naar links (voor de kijker) of de voorste te ver naar rechts. De achterste rij heeft iig beter overzicht bij de reconstructie en dan ben ik toch weer bij Klaas. Die staat gewoon altijd achteraan in het midden. Die moet zeker geweten hebben: dit kan niet goed zijn.

Curieus is natuurlijk ook dat ze steeds hetzelfde gaan staan, zeggen ze. Dat gaat altijd goed. Behalve nu...
« Laatst bewerkt op: 8-02-2016, 20:13:17 door Tarballs »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #61 Gepost op: 8-02-2016, 20:11:12 »
op de voorste rij staan ze anders ook behoorlijk fout hoor. het is niet alleen de achterse rij. ik snap eigenlijk best wel dat ze de opzet niet meer wisten het was notabene aflevering 6 dan is het knap lastig  die van aflevering 1 te onthouden.
de mol wist deze natuurlijk wel aangezien deze de foto vóór de opdracht heeft kunnen bekijken, maar heeft deze misschien niet eens bekeken omdat t zeer onwaarschijnlijk is dat kanidaten groepsfoto's onthouden. de borden in fotoformatie zetten is wss niet eens gemold. ;)

Vooraan staan ze goed, behalve dat Marjolein en Rop verkeerd om staan.

Klopt. Maar ik heb het gevoel dat dat idee van de voorste rij wel redelijk goed staan. Hij kan niet zien wat er precies achter hem staat. Als hij naar links en rechts kijkt, zal hij de indruk kunnen hebben dat het redelijk klopt. Rop staat er ook een beetje curieus. Ook te ver naar voren, zo'n beetje naast Taeke.

Maar kunt er inderdaad twee kanten mee op. Staat de achterste rij te ver naar links (voor de kijker) of de voorste te ver naar rechts. De achterste rij heeft iig beter overzicht bij de reconstructie en dan ben ik toch weer bij Klaas. Die staat gewoon altijd achteraan in het midden. Die moet zeker geweten hebben: dit kan niet goed zijn.

Curieus is natuurlijk ook dat ze steeds hetzelfde gaan staan, zeggen ze. Dat gaat altijd goed. Behalve nu...

Natuurlijk kan hij dat wel.. Niemand dwingt hem zo te blijven staan en recht vooruit te kijken (na ja, de seconde dat de foto genomen wordt wel, daarvóór niet)  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-02-2016, 20:13:37 door Whiskers »

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #62 Gepost op: 8-02-2016, 20:13:41 »
Vooraan staan ze goed, behalve dat Marjolein en Rop verkeerd om staan.

en annemieke is ineens naar t midden verplaatst
"niets is wat het lijkt"

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #63 Gepost op: 8-02-2016, 20:14:21 »
Citaat
Natuurlijk kan hij dat wel.. Niemand dwingt hem zo te blijven staan en recht vooruit te kijken

Daar speelt misschien de beperkte tijd door de lange reis daarheen een rol?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #64 Gepost op: 8-02-2016, 20:14:31 »
en annemieke is ineens naar t midden verplaatst

Ik zie Annemieke niet eens op die foto  ::rofl::

En die vrouw is LANG  ;D

Daar speelt misschien de beperkte tijd door de lange reis daarheen een rol?

Misschien. Maar als je wil zien wie er evt molt (mits je zelf de mol niet bent) moet je toch écht wel wat beter opletten bij dit soort opdrachten lijkt me...
En hij hoeft zelf niet op de foto he? Alleen zijn 2D-zelf. Dus hij kan zich daarachter verschuilen en rondkijken wat hij wil  ;)
« Laatst bewerkt op: 8-02-2016, 20:21:50 door Whiskers »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #65 Gepost op: 8-02-2016, 23:31:58 »
op de voorste rij staan ze anders ook behoorlijk fout hoor. het is niet alleen de achterse rij.

Wie staan er eigenlijk wel goed?

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #66 Gepost op: 8-02-2016, 23:46:00 »
Wie staan er eigenlijk wel goed?

Ellie staat goed.
tim en ayren zijn gewisseld.
klaas en taeke zijn gewisseld. 
marjolein en cecile staan goed (naast elkaar) rop hoort tussen marjolein en cecile, remy tussen cecile en annemieke (waarvan elk sloor ontbreekt).

Conclusie ellie is als enige goed te rekenen.
 
"niets is wat het lijkt"

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #67 Gepost op: 8-02-2016, 23:54:24 »
Ellie staat goed.

Conclusie ellie is als enige goed te rekenen.
 

Ik bedoel maar!
Wie molt hier nu wel of niet? Allemaal?

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #68 Gepost op: 8-02-2016, 23:57:40 »
Ik bedoel maar!
Wie molt hier nu wel of niet? Allemaal?
Cécile ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #69 Gepost op: 9-02-2016, 00:02:50 »
Ik bedoel maar!
Wie molt hier nu wel of niet? Allemaal?

zoals ik al eerder heb gezegd: deze is weggegeven door de kanidaten zelf. de mol heeft hier niets aan hoeven doen, aangezien niemand zn positie (en die van anderen) van een aantal dagen geleden heeft onthouden. er word namelijk elke dag een nieuwe foto gemaakt.

wat wel kan (wat ik nu dus net heb gedaan) is kijken wat er wel goed staat en wie dat heeft gedaan. de mol heeft immers de foto voorafgaand aan de opdracht gezien gekregen en weet precies waar iedereen moet staan en zal dit wss gebruiken om een wit voetje te halen bij de rest van de deelnemers. zo word hij(of in dit geval zij) minder verdacht en word het kastiger voor kanidaten de goeie mol te ontdekken...
"niets is wat het lijkt"

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #70 Gepost op: 9-02-2016, 10:15:44 »
« Laatst bewerkt op: 9-02-2016, 20:20:48 door Bakkertje, Reden: quote gefixed »

Offline Martinietje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #71 Gepost op: 9-02-2016, 19:52:59 »
Ellie staat goed.
tim en ayren zijn gewisseld.
klaas en taeke zijn gewisseld. 
marjolein en cecile staan goed (naast elkaar) rop hoort tussen marjolein en cecile, remy tussen cecile en annemieke (waarvan elk sloor ontbreekt).

Conclusie ellie is als enige goed te rekenen.
 

Maar die heeft dan ook een ijzeren discipline.!

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #72 Gepost op: 10-02-2016, 16:22:46 »
Maar die heeft dan ook een ijzeren discipline.!

ETHERDISCIPLINE om precies te zijn  :P
"niets is wat het lijkt"

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #73 Gepost op: 11-02-2016, 00:01:04 »
Rood scherm of niet, Ellie komt meteen terug om orde op zaken te stellen als ze fout zou staan! ;D

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #74 Gepost op: 11-02-2016, 10:55:51 »
Volgens mij moet je ook goed kijken naar wie wie vasthoudt. Dat moesten ze natuurlijk eerst doen, voor ze het ook nog in elkaar konden puzzelen. Daarbij gebeurt best veel goed:
Annemieke pakt ellie en tim, de 2 meest linkse van de voorste en achterste rij en houdt deze schuin achter elkaar vast. In principe prima gedachtengang.
Klaas heeft Airen en zichzelf vast. überhaupt al fout, die 2 stonden nooit schuin achter elkaar. Hij zet vervolgens airen teveel naar rechts en zichzelf teveel naar links.
Taeke heeft gewoon zichzelf vast en creëert daarmee een middelpunt waaraan de rest zich kan ijken. Prima.
Rop heeft ook alleen zichzelf. Zet zichzelf niet goed. Staat wel redelijk op de goede plek naast klaas, alleen die is al te ver weg.
Cecile heeft zichzelf en marjolein gepakt. Goede keus, stonden ook naast elkaar. Weet dat ze van de onderste rij met deze twee rechts van het midden moet staan en doet dat ook. Ziet vervolgens niks meer;)
Tim: heeft Remy en Annemieke op goede manier vast. Zet ze vervolgens niet goed neer, zou daarvoor buiten beeld moeten. Had cecile meer naar het midden kunnen dirigeren.

Wat mij betreft verdacht: Klaas (de enige bij wie het al misgaat in keuze van vastpakken) en in mindere mate rop en Tim

Edit: ze puzzelen het eerst bij elkaar op de grond. Daar liggen airen en klaas ook al recht achter elkaar. Wordt niet duidelijk wie dat heeft gedaan.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2016, 11:03:30 door jokeJD »

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #75 Gepost op: 11-02-2016, 11:57:00 »
Trouwens, nabrander, de groepsfoto van aflevering 1 is op zichzelf verdacht. Het zou veel logischer zijn als de achterste rij een positie naar links (voor dekijkers thuis) was gegaan. Dan stond er ook iemand tussen ellie en airen én stonden annemieke en remy niet zo opgepropt. Meest verdacht? Sorry, maar weer Klaas, die zo lekker staat te shinen in het midden. Had voor een logische foto een plek naar links gemoeten.

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #76 Gepost op: 11-02-2016, 21:18:43 »
Maar als ik terugkijk, zie ik toch Taeke de boel dirigeren en aanwijzingen geven hier. Heel snel en gehaast, maar toch. Hij is in mijn ogen de aanstichter hier.

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #77 Gepost op: 11-02-2016, 23:14:32 »
trouwens, het is misschien niet helemaal de bedoeling dat ik t hier zeg maar ik zou niet weten waar anders maar art heeft laats in de chat kenbaat gemaakt dat er iemand af gaat vallen wat seer ingrijpend (dus niet verwacht) was.

hierbij denkende dat meeste van jullie uitgaan van klaas die de mol is, zou ik me er maar alvast op voorbereiden dat hij degene is waar art het over had. (maar ik denk dat ditzelfde ook geld voor rop)
"niets is wat het lijkt"

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #78 Gepost op: 11-02-2016, 23:19:03 »
trouwens, het is misschien niet helemaal de bedoeling dat ik t hier zeg maar ik zou niet weten waar anders maar art heeft laats in de chat kenbaat gemaakt dat er iemand af gaat vallen wat seer ingrijpend (dus niet verwacht) was.

hierbij denkende dat meeste van jullie uitgaan van klaas die de mol is, zou ik me er maar alvast op voorbereiden dat hij degene is waar art het over had. (maar ik denk dat ditzelfde ook geld voor rop)

Dat geeft hij niet gezegd. Hij heeft gezegd:
>>>(ART)  Want er komt nog wel een heftige aan (waarbij sommigen van de crew een traantje moesten wegpinken...)<<<

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #79 Gepost op: 11-02-2016, 23:20:14 »
trouwens, het is misschien niet helemaal de bedoeling dat ik t hier zeg maar ik zou niet weten waar anders maar art heeft laats in de chat kenbaat gemaakt dat er iemand af gaat vallen wat seer ingrijpend (dus niet verwacht) was.

hierbij denkende dat meeste van jullie uitgaan van klaas die de mol is, zou ik me er maar alvast op voorbereiden dat hij degene is waar art het over had. (maar ik denk dat ditzelfde ook geld voor rop)

Het ging om een emotioneel afscheid waar vele traantjes werden weggepinkt. De laatste waar ik aan denk is buitenbeetje Klaas. Er zijn 2 verbondjes nu en eenzame Klaas. Ik denk dus echt dat het gaat over Tim of Taeke die zijn buddy verliest. De band tussen Rop en Annemieke is toch niet zo hecht als bij die 2.