Auteur Topic: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf  (gelezen 29199 keer)

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #80 Gepost op: 11-02-2016, 23:27:22 »
Het ging om een emotioneel afscheid waar vele traantjes werden weggepinkt. De laatste waar ik aan denk is buitenbeetje Klaas. Er zijn 2 verbondjes nu en eenzame Klaas. Ik denk dus echt dat het gaat over Tim of Taeke die zijn buddy verliest. De band tussen Rop en Annemieke is toch niet zo hecht als bij die 2.

daar heb je ook wel een punt. ik zou alleen ook niet raar opkijken als het wel een van de 2 door mij genoemde deelnemers is. als het een van de T&T weggaat denk ik eerder aan taeke dan aan tim. maar goed tot nu toe zit ik er altijd naast met mijn logica dus dat zegt net zoveel als dat de zee uit water bestaat...
"niets is wat het lijkt"

Offline SuperFurry

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #81 Gepost op: 12-02-2016, 12:15:04 »
Zou ook zomaar over Rop kunnen gaan, dat lijkt me iemand die ook goed ligt bij de crew. En als je hoort hoe hij tot nu toe over de afvallers praat (heel lief en warm, en hij weet het ook nog eens goed onder woorden te brengen), denk ik dat hij erg geliefd is bij iedereen.
Ma how zeg!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #82 Gepost op: 12-02-2016, 23:34:06 »
Kunnen de traantjes niet vloeien omdat de laatste vrouwelijke kandidaat er uit gaat?javascript:void(0);

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #83 Gepost op: 12-02-2016, 23:52:29 »
Kunnen de traantjes niet vloeien omdat de laatste vrouwelijke kandidaat er uit gaat?javascript:void(0);


?

Gaat dit over de opdracht?

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #84 Gepost op: 13-02-2016, 20:10:51 »
?

Gaat dit over de opdracht?

uhm nee... dit gaat over het chatten met art van een paar dagen geleden. art kwam toen gezellig met ons mollooten kletsen. het gaat om vanavond of om volgende week.
wist even niet waar ik t moest plaatsen en dacht als ik t hier plaats, word het iniedergeval gezien.
"niets is wat het lijkt"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - opdracht 3 - op zoek naar jezelf
« Reactie #85 Gepost op: 13-02-2016, 20:16:46 »
uhm nee... dit gaat over het chatten met art van een paar dagen geleden. art kwam toen gezellig met ons mollooten kletsen. het gaat om vanavond of om volgende week.
wist even niet waar ik t moest plaatsen en dacht als ik t hier plaats, word het iniedergeval gezien.

Ik was gisteravond gewoon even in de war. Het was een post die niemand quote. Dus was even kwijt over wat het ging. :-[