Toch moet ik even eerlijk zeggen dat ik deze opdracht te gemakkelijk gemaakt vond :x
De paaltjes hadden er niet moeten staan, ik kan ook gemakkelijk touwtjes spannen tussen de paaltjes die er stonden, daar is niks moeilijks aan.
Wat leuker was is dat het speelveld de HELE loods was, waardoor de kandidaten (zoals Annemieke volgens mij voorstelde), het midden moeten meten en vervolgens vanuit daar het touw van de helft van het veld spannen, en dan door de gegevens die je kan meten, of al weet, de rest van de opdracht proberen op te lossen. Dan was het veel meer puzzelen geweest. Ik weet dat de kandidaten geld nodig hadden, maar zodra ze dingen hadden moeten meten, was het echt een opdracht voor mij geweest en had ik het, als iemand die van kleine "wiskundige" puzzels houdt, de leukste opdracht van het seizoen gevonden: hoe reken je precies uit waar je je touw wilt spannen als er geen paaltjes staan? Deze opdracht was gewoon jammer en had dus een veel diepere betekenis kunnen hebben. En dan krijgen de kandidaten desnoods 3 beurten om de kluiscode te kraken. Maar dit vond ik gewoon jammer, €2000 euro met zo'n simpele opdracht.
[[of ben ik nu veel te negatief]]