Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596575 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #120 Gepost op: 19-03-2016, 19:17:26 »
Die kwakkelt toch al jaren met haar gezondheid. Is ergens vorig jaar nog opgenomen in het ziekenhuis met iets aan haar hart of longen meen ik. Is bovendien ook wel vrij oud.

Acht de kans 0% dat zij een deelnemer aan Wie is de mol zou kunnen zijn. Ze is 72......

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #121 Gepost op: 19-03-2016, 19:59:36 »
Het zijn twee dames die denk ik erg gericht zijn op hoe ze overkomen op tv, maar het lijken me twee leuke types voor widm! En ze zijn ook nog eens echt bekend. Niet dat dat mij nou heel veel uitmaakt, maar deze twee doen de naam BN'er wel eer aan. Ik heb het over Eva Jinek en Caroline Tensen.

O, en mocht Art stoppen met presenteren, dan mag Vivienne zijn plaats wel overnemen!  ::jaja::

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #122 Gepost op: 19-03-2016, 20:39:10 »
Geen warm land dit keer. Een Scandinavisch land of misschien weer Canada zou wel leuk zijn.

Dan zullen ze sowieso naar het zuidelijk halfrond moeten. Ze draaien tegenwoordig altijd rond juni, dan begint op het noordelijk halfrond de zomer en op het zuidelijk de winter... dat zou dan dus beter uitkomen.

Ik was na wat brainstormen hier ook op uitgekomen. Voor Azerbaijan heb je in ieder geval een visum nodig, dus dat lijkt uitgesloten gezien de landen waar ze eerder naartoe zijn geweest. Armenië heeft een veel 'veiligheidsrisico's' of zelfs negatief reisadvies. Zou je dus uitkomen op Georgië. Dat land heeft een soepele visumregeling een een groot deel van het land heeft geen bijzondere veiligheidsrisico's.  Ook gebieden die je absoluut moet mijden, maar dat kan natuurlijk gewoon. :)

Georgië dus, of inderdaad Nieuw-Zeeland. Anton Jongstra zei ooit dat ze op Zuid-Afrika na Afrika altijd zullen mijden, maar wie weet denken de nieuwe mensen aan het roer van WIDM daar wel anders over. Dus wie weet een Mol in Kenya?

Armenië kan volgens mij ook best hoor, de combi Georgië/Armenië zie ik wel gebeuren. En Kenia lijkt me ook niet ongeloofwaardig. Leuk feitje: de ITALIAANSE Mol heeft ooit een keer een serie in Kenia gehad, dus het kán!

Estland lijkt me ook wel wat. Behoorlijk onbekend. En dan gecombineerd met Finland.

Of gewoon het trio Estland, Letland, Litouwen!

Ik zou ze wel eens in de hoek van Kyrgizië, Turkmenistan, Tajikistan, Oezbekistan willen zien... of in Mongolië

Hmm... Kirgizië is 60 dagen visumvrij, voor Tajikistan kun je bij aankomst een visum voor 45 dagen krijgen, wat in beide gevallen ruim genoeg tijd is om de serie te filmen. Dat lijken me dan de twee meest waarschijnlijke landen in Centraal-Azië. Kazachstan sluit ik ook niet uit, maar die visumvrije regeling geldt maar voor 15 dagen, wat niet genoeg is om de hele serie op te nemen. Dan zou er dus wellicht nog een tweede land bij moeten.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2016, 20:47:00 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #123 Gepost op: 19-03-2016, 21:00:31 »
hoewel ik die genoemde landen discutabel vind, denk ik dat het qua visum voor widm wel anders geregeld kan worden. Het is namelijk nogal landpromotie en komen ze denk ik niet op een toeristenvisum binnen. ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #124 Gepost op: 19-03-2016, 21:05:25 »
O, en mocht Art stoppen met presenteren, dan mag Vivienne zijn plaats wel overnemen!  ::jaja::

Daar ben ik het volkomen mee eens! ::ok::

Hoog tijd voor een nieuw elan voor WIDM en daar zou Viv volledig bij passen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #125 Gepost op: 19-03-2016, 21:18:33 »
Angela Schijf in Flair:

(van twitter)
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #126 Gepost op: 19-03-2016, 21:23:09 »
Oeh, goed opgemerkt. Ik denk dat zij het wel heel goed zou kunnen. Ik denk niet dat Pieter-Jan terugkomt, maar ik zou er wel blij mee zijn. Spannend hoor  :D.

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #127 Gepost op: 19-03-2016, 21:55:55 »
hoewel ik die genoemde landen discutabel vind, denk ik dat het qua visum voor widm wel anders geregeld kan worden. Het is namelijk nogal landpromotie en komen ze denk ik niet op een toeristenvisum binnen. ;)

Nou, het is me anders wel opgevallen dat eigenlijk alle landen waar ze tot nu toe zijn geweest wel een soepele visumregeling hebben. Dus ofwel geen visum, ofwel een visum bij aankomst (zoals Jordanië), ofwel een elektrische toestemming (zoals Sri Lanka). Ik denk dat het er misschien mee te maken zou kunnen hebben dat de kandidaten pas op Schiphol te horen krijgen waar ze heen gaan en als er van tevoren een visum in het paspoort moet (als in zo'n levensgrote sticker die erin wordt geplakt), dan zouden ze het eerder weten en zouden ze misschien ook naar aanleiding daarvan kunnen beslissen om last minute af te haken omdat het land niet bevalt. Denk ik dan hè! Want wellicht kunnen ze hun paspoort ook wel op Schiphol terugkrijgen en slaat de opmerking die ik hier maak helemaal nergens op.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2016, 22:01:05 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #128 Gepost op: 19-03-2016, 22:05:27 »
Jaa Angela Schijf, haar vind ik zo'n leuke vrouw! Ik hoop dat ze mee doet :D

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:
« Reactie #129 Gepost op: 19-03-2016, 22:09:53 »
Jaa Angela Schijf, haar vind ik zo'n leuke vrouw! Ik hoop dat ze mee doet :D

Ik ben ook voor. Ik vind haar een interessante, intelligente en enthousiaste dame met een mooie uitstraling. Ze zou zeker een meerwaarde kunnen zijn voor WIDM.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #130 Gepost op: 19-03-2016, 22:44:40 »
Nou, het is me anders wel opgevallen dat eigenlijk alle landen waar ze tot nu toe zijn geweest wel een soepele visumregeling hebben. Dus ofwel geen visum, ofwel een visum bij aankomst (zoals Jordanië), ofwel een elektrische toestemming (zoals Sri Lanka). Ik denk dat het er misschien mee te maken zou kunnen hebben dat de kandidaten pas op Schiphol te horen krijgen waar ze heen gaan en als er van tevoren een visum in het paspoort moet (als in zo'n levensgrote sticker die erin wordt geplakt), dan zouden ze het eerder weten en zouden ze misschien ook naar aanleiding daarvan kunnen beslissen om last minute af te haken omdat het land niet bevalt. Denk ik dan hè! Want wellicht kunnen ze hun paspoort ook wel op Schiphol terugkrijgen en slaat de opmerking die ik hier maak helemaal nergens op.
Er zijn zeker jaren waarin de kandidaten wisten waar ze naar toe gingen ::jaja:: Denk aan Frits' 'Japan Rags'-t-shirt die hij speciaal voor de molloten had gekocht. Ik kan me van Noord-Ierland en IJsland herinneren dat ze het niet te horen kregen. Misschien omdat dat Schengenlanden zijn? (Gaat natuurlijk niet op voor tweede landen zoals de Filipijnen of Nicaragua)
...óf niet!

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #131 Gepost op: 19-03-2016, 22:56:59 »
Ja ok, maar toch... er moet toch een reden zijn dat ze alleen landen met een soepele visumregeling pakken?
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #132 Gepost op: 19-03-2016, 23:01:06 »
Ja ok, maar toch... er moet toch een reden zijn dat ze alleen landen met een soepele visumregeling pakken?
Hangt een soepele visumregeling niet gewoon samen met soepele filmvergunningen?
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #133 Gepost op: 19-03-2016, 23:03:03 »
Angela Schijf in Flair:

(van twitter)

Wanneer is dit? uit welk interview. Want als het van een tijd geleden is zou het nog kunnen wijzen op dat RTL 4 programma waarvan ze in de jury is gaan zitten, vond ik toen niet echt iets voor haar en dus best uit haar comfortzone.

Mocht het een recent interview zijn, zou Wie is de mol heeeel goed kunnen.  ::tandpastasmiley::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #134 Gepost op: 19-03-2016, 23:06:25 »
Wanneer is dit? uit welk interview. Want als het van een tijd geleden is zou het nog kunnen wijzen op dat RTL 4 programma waarvan ze in de jury is gaan zitten, vond ik toen niet echt iets voor haar en dus best uit haar comfortzone.

Mocht het een recent interview zijn, zou Wie is de mol heeeel goed kunnen.  ::tandpastasmiley::
Ik gok van deze week, 't werd vandaag gepost door een Angela Schijf-fan.
...óf niet!

Offline Lucas Meyer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #135 Gepost op: 20-03-2016, 10:52:10 »
Peru of Nieuw-Zeeland.

En ik hoop dat Art nog een jaartje blijft :)
"Niets is wat het lijkt"

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #136 Gepost op: 20-03-2016, 23:38:38 »
Angela Schijf in Flair:

(van twitter)

Zou het?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #137 Gepost op: 24-03-2016, 10:01:25 »
https://www.instagram.com/p/BDVEd2aDKVw/ Art is vast op locatiebezoek  ::) (niet te letterlijk nemen deze post :P)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #138 Gepost op: 24-03-2016, 10:06:19 »
Een koud land zou wel weer eens leuk zijn  ::ok::

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #139 Gepost op: 24-03-2016, 10:15:16 »
Een koud land zou wel weer eens leuk zijn  ::ok::

Dan zeg ik wederom NIEUW-ZEELAND!!! Dat ligt op het zuidelijk halfrond, waardoor, als ze daar in juni gaan opnemen, het er behoorlijk fris is; de seizoenen zijn daar immers tegenovergesteld.
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D