Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596543 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #140 Gepost op: 24-03-2016, 10:23:12 »
Grappig jullie reacties, was ook eigenlijk een beetje de insteek van mijn post. Want na de smog in HongKong de hitte op de Filipijnen de hitte in Sri Lanka en de Dominicaanse Republiek, lijkt mij een koelere setting ook wel weer fijn ja  ::ok:: Dan wordt Nieuw-Zeeland ook misschien een beetje als Noord-Ierland of zo qua sfeer/setting (eigenlijk niet te vergelijken, maar hoop dat jullie snappen wat ik bedoel).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #141 Gepost op: 24-03-2016, 12:03:28 »
Art plaatste deze foto vandaag op Facebook, met als commentaar:


Koud boven de Poolcirkel.



Zou het, zou het? Ik denk echter dat het te vroeg is voor de opnames.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #142 Gepost op: 24-03-2016, 16:40:41 »
Misschien moet je de posts boven je even lezen Bodejos ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #143 Gepost op: 24-03-2016, 22:17:15 »
Ik was een van de eersten die het over een koud land had, en die foto sluit er eigenlijk op aan. Vandaar.....

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #144 Gepost op: 25-03-2016, 00:34:36 »
Ik was een van de eersten die het over een koud land had, en die foto sluit er eigenlijk op aan. Vandaar.....
Naar dezelfde foto, maar dan op instagram, werd in de posts boven je en op de vorige pagina gerefereerd :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #145 Gepost op: 25-03-2016, 11:59:55 »
Ik verwees ermee (met die foto) naar een eerder post van mij.  Ik heb geen Instagram.


Wat ik wilde aangeven: de hele combinatie vond ik wel grappig: eerst hebben we het alleen als ''wensbestemming'' over een koud land, en vervolgens komt Art zelf met die foto.

Wat ik deed, was een beetje ''pushen''.  Boven de Poolcirkel krijgt op deze manier namelijk een bijzondere lading.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #146 Gepost op: 25-03-2016, 13:45:56 »
Leonie Ter Braak is zwanger dus hoeven we niet te verwachten. Ze is in September uitgerekend.

Ik had haar ook in mijn lijstje staan en ik zag haar een paar keer voorbij komen al dus bij deze,

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #147 Gepost op: 25-03-2016, 14:27:04 »
Ik verwees ermee (met die foto) naar een eerder post van mij.  Ik heb geen Instagram.


Wat ik wilde aangeven: de hele combinatie vond ik wel grappig: eerst hebben we het alleen als ''wensbestemming'' over een koud land, en vervolgens komt Art zelf met die foto.

Wat ik deed, was een beetje ''pushen''.  Boven de Poolcirkel krijgt op deze manier namelijk een bijzondere lading.
Ja dat snap ik Bodejos! Helemaal prima. Maar ik dacht dat je hoelahoep niet begreep die zei dat je de posts boven je misschien eens moest bekijken. (Waarschijnlijk gewoon omdat je dat zelf ook leuk zou vinden!)

Iemand voor je maakte namelijk hetzelfde grapje, aanhakend op dat jij en anderen het over een koude bestemming hadden! Zie hier, deze posts onderaan op de vorige pagina. Ik heb ook geen instagram maar kan wel op het linkje klikken :)
https://www.instagram.com/p/BDVEd2aDKVw/ Art is vast op locatiebezoek  ::) (niet te letterlijk nemen deze post :P)


On topic verder.

Ionica Smeets zou mij wel leuk lijken. Het lijkt me een leuke persoon en ook omdat als wetenschappers al bekende Nederlanders kunnen zijn voor WIDM ik nog hoop voor mezelf zie om bekend te worden en dan mee te kunnen doen met WIDM :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #148 Gepost op: 25-03-2016, 15:10:19 »
Natuurlijk vond ik die opmerking van Hoelahoep leuk.

Ik zag alleen de opmerking onderdaan op de voorgaande pagina niet.

Met mijn opmerking dat het wellicht te vroeg was voor de opnames, verwees ik naar een opmerking van Art zelf, een paar weken terug. Hij zei toen op twitter dat de opnames van WIDM vervroegd zouden worden, omdat Bruce Springsteen op 14 juni zou optreden in Nederland. Zaterdag vroeg ik hem daar nog naar, en hij zei dat ie er echt naartoe ging.

Grappig genoeg noem jij Ionica Smeets. Die sprak ik bij een van de eerste opnames van Zondag Met Lubach er eens op aan, of ze kandidaat zou kunnen zijn in 2017. Voor 2016b kon dat niet, omdat ze toen hoogzwanger was, en ten tijde van de opnames voor seizoen 16 zou bevallen. Ze lachte een beetje geheimzinnig. Hetgeen natuurlijk niet betekent dat ze er ooit voor gevraagd was.....
« Laatst bewerkt op: 25-03-2016, 15:13:16 door Bodejos »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #149 Gepost op: 26-03-2016, 10:01:44 »
Ionica lijkt me ook super leuk! En dit keer is ze niet zwanger...  :D

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #150 Gepost op: 28-03-2016, 21:00:00 »
Volgens mij is Mike Weerts kandidaat komend seizoen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #151 Gepost op: 28-03-2016, 21:45:05 »
Volgens mij is Mike Weerts kandidaat komend seizoen.
Waarop gebaseerd? :) (zo vroeg in het voorseizoen van widm 2017)

OT: Harry Piekema, hij is nu vrij van de AH, lijkt me leuk als hij erbij zou zitten!

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #152 Gepost op: 29-03-2016, 19:17:47 »
Art plaatste deze foto vandaag op Facebook, met als commentaar:


Koud boven de Poolcirkel.



Zou het, zou het? Ik denk echter dat het te vroeg is voor de opnames.

Eerste associatie is het Gates of the Arctic National Park and Preserve in... Alaska! :)
« Laatst bewerkt op: 29-03-2016, 19:21:30 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #153 Gepost op: 31-03-2016, 10:40:13 »
Hee, we hebben het heel erg over Nieuw-Zeeland, maar de combi Vanuatu en Fiji lijkt me ook wel wat! Twee landen die ons niet veel zeggen, maar die wel allebei erg fascinerend zijn!

http://www.pacificislandtravel.nl/vanuatu/aanbiedingen/sydney-vanuatu-fiji-reis.asp
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #154 Gepost op: 31-03-2016, 11:19:31 »
Zul je zien dat het er net komend voorjaar stikt van de Nederlanders.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #155 Gepost op: 31-03-2016, 21:29:26 »
Vanuatu en Fiji? Is dan niet een beetje te klein voor een hele serie?
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #156 Gepost op: 1-04-2016, 06:44:52 »
Een opdracht Island-hopping zou nog wel kunnen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #157 Gepost op: 2-04-2016, 11:23:14 »
Ik ben wel een beetje klaar met zee en strand.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #158 Gepost op: 2-04-2016, 13:36:55 »
Ik ben wel een beetje klaar met zee en strand.

Precies, mee eens. Zie ook mijn berichtje in Tips & tricks voor aankomende WIDM.

Oh.. iets anders. Op twitter kondigt Sanne Wallis de Vries aan te stoppen met tweeten tot begin volgend jaar. Nu geloof ik wel dat ze oprecht klaar is met zoveel meningen over haar (ze zit nogal vaak haar mening te verkondigen in tv programma's) maar het zou ook gedeelteijk handig kunnen zijn voor WIDM. Ze ligt wel in de lijn qua kandidaten door de loop der jaren heen.
Al hoop ik persoonlijk op een WIDM met net iets minder humor dan dit jaar, want hoe leuk ik Tim ook vind, een grapje per biecht hoeft echt niet zo voor mij. Het mag wel weer wat harder gespeeld worden, zoals Frits Sissing zei in de WIDM special.

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #159 Gepost op: 2-04-2016, 13:40:08 »
Vanuatu en Fiji? Is dan niet een beetje te klein voor een hele serie?

Nou, een opnameperiode duurt ongeveer 18 dagen. In dit arrangement zien we dat alleen Vanuatu al goed is voor sowieso 13 dagen.
In Fiji zit je in dit arrangement slechts 3 dagen, maar er is daar meer te zien dan alleen maar Natadola Beach of Viti Levu, zoals de prachtige hoofdstad Suva! Al met al denk ik dat een serie in Vanuatu/Fiji best te doen is hoor. :)

Laten we niet vergeten dat we met de Dominicaanse Republiek ook onze twijfels hadden of er genoeg te zien was voor de hele serie, maar ook dat vond ik uiteindelijk nog best aardig! :D
« Laatst bewerkt op: 3-04-2016, 12:59:12 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D