Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596673 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #200 Gepost op: 28-04-2016, 20:33:54 »
Was ook mijn gedachte dat ik iets fout heb gedaan, had ik dit bericht niet moeten posten?

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #201 Gepost op: 29-04-2016, 00:54:02 »
Was ook mijn gedachte dat ik iets fout heb gedaan, had ik dit bericht niet moeten posten?

Nee je hebt helemaal niets fout gedaan, anders had ik het wel gepost.  :P

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #202 Gepost op: 29-04-2016, 16:21:26 »
Art blijft 2 jaar langer bij de NPO als Programma makers en presentator.

Volledig los hiervan staat een nieuw seizoen van WIDM. Seizoen 17 komt eraan, maar over 18 is nog niets gezegd en zijn verlenging bij de npo opzich zegt daar helemaal niks over, omdat hij ook andere programma's doet.

Discussie gesloten, lijkt mij.  ::tandpastasmiley::

Zullen we weer terug naar evt. nieuwe namen voor aankomend seizoen?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #203 Gepost op: 29-04-2016, 17:37:45 »
Ja, durf ik nog met mijn stokpaardjes aan te komen? Toprak Yilciger en Joris Marseille?  ;D ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #204 Gepost op: 29-04-2016, 19:37:22 »
Fijn Rämon, dat jij een discussie sluit die nog niet eens goed op gang gekomen is :P

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #205 Gepost op: 29-04-2016, 20:29:26 »
Fijn Rämon, dat jij een discussie sluit die nog niet eens goed op gang gekomen is :P



Dit topic heet Wie is de mol 2017 en ik zie hierboven al minstens 6 berichten over of iemand wel of niet iets had moeten plaatsen. en in welke context. Het is vrij duidelijk dat Art's verlenging bij de NPO nog niet garant staat voor een nieuw seizoen van Wie is de mol dus ik snapte niet zo goed waarom het nog steeds daar over ging terwijl het toch gezelliger is om over potentiele kandidaten te posten enzo.
Een post die ik vorige week plaatste included nieuwe namen maar daarop werd door niemand gereageerd. Prima verder, maar soms is het een beetje moe makend dat er zo lang blijft doorgegaan om niets. ::)

Dus graag gedaan, bij deze.  :)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #206 Gepost op: 29-04-2016, 20:40:59 »
2017 gaat niet alleen over kandidaten. 
Het gaat over het land, het gaat over de presentator, het gaat over de makers, het gaat over de uitzenddag.....

M.a.w.: het kan over heel veel zaken gaan, en als andere forummers het hier over willen hebben, dan mag dat.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #207 Gepost op: 29-04-2016, 20:49:05 »
Dolfie, Ik zeg helemaal nergens dat het alleen over kandidaten moet gaan.......... ::) ::) ::) ::)

Grappig dat er vanuit de redacteurs zo'n voorkeur te zien is, want als ik een onnodig lange discussie plaats over iets waar we totaal geen zekerheid over hebben dan zie ik binnen de kortste keren een reactie van een redacteur dat we weer on topic moeten omdat we te lang doorgaan over iets. Hierboven plaatsen forummers berichten over het wel of niet plaatsen van een reactie op iemand anders zijn post, waarin gesuggereerd werd dat met Art's contract verlenging een automatisch seizoen 18 geprogrammeerd moest staan. Dat ging naar mijn mening wat lang door, dus ik suggereer alleen om misschien weer terug te gaan om over potentiele kandidaten of landkeuzes te discussieren. Of desnoods over Art's presentatorschap maar niet meer over die contractverlening van de NPO die in mijn ogen totaal niets verklapt over een evt seizoen 18.


Ik reageerde daar  heel onschuldig om met dat het misschien leuker is om weer terug te gaan om over potentiele kandidaten, landen of andere dingen te praten.

But leave it, een hele fijne avond i.i.g.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 29-04-2016, 20:51:15 door Rämon »

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #208 Gepost op: 29-04-2016, 21:03:08 »
T was inderdaad misschien een beetje onnodig om over 2018 te gaan praten in een topic wat over 2017 gaat, dat komt volgend jaar wel weer. Dus wat dat betreft ben ik het wel Ramon eens. ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #209 Gepost op: 29-04-2016, 21:10:05 »
T was inderdaad misschien een beetje onnodig om over 2018 te gaan praten in een topic wat over 2017 gaat, dat komt volgend jaar wel weer. Dus wat dat betreft ben ik het wel Ramon eens. ;)
Mijn fout, ik begon erover, excuus  ::sorry:: en nu klaar ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #210 Gepost op: 30-04-2016, 18:29:49 »
2019 schijnt een mooi jaar in Belgie te worden ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #211 Gepost op: 5-05-2016, 09:10:38 »
Een naam om in de gaten te houden: Wilfred de Bruijn, heeft ooit al eens een reclamespotje (o.a ook met Jeroen Stomphorst en Anniko van Santen) voor Widm (als fan) opgenomen. Hij volgt sinds midden april Art op Twitter  ::vergroot::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #212 Gepost op: 8-05-2016, 09:25:39 »
Ik vermoed dat de opnames dit jaar weer in mei gaan plaatsvinden of beginnen. Art is op 14 juni bij een concert en op 18/19 juni loopt hij mee in de nacht van de vluchteling. Het zou kunnen dat ze daarna nog vertrekken (opnameperiode eind juni/begin juli). Maar een opnameperiode van ergens in de hele maand mei (morgen vertrek?) of een combinatie midden mei begin juni ligt meer voor de hand. Worden weer interessante weken  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 8-05-2016, 09:28:50 door Mollenvanger-MV »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #213 Gepost op: 9-05-2016, 07:04:30 »
Ik zal mijn ogen open houden strakjes op Schiphol... (moeten ze alleen wel pas in de middag vertrekken als, met de nadruk op als, ze vandaag zouden vertrekken) We zien wel!
Het zou natuurlijk wel leuk zijn als je ineens 'BN-ners' zou zien...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #214 Gepost op: 10-05-2016, 19:04:09 »
Helaas, ik heb niemand kunnen ontdekken.

Overigens: een mogelijke kandidaat: Josje Huismans... K3 is gestopt, en ze zou binnenkort op vakantie gaan... Naar Argentinië en Colombia. Nu kan dit natuurlijk best, maar misschien iets om in de gaten te houden?
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #215 Gepost op: 12-05-2016, 19:44:54 »
Ik vind Art opvallend stil, zouden ze maandag zijn vertrokken?  ::vergroot:: Zal je zien dat hij morgen iets randoms tweet ;D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #216 Gepost op: 13-05-2016, 12:17:02 »
Goed gezien!

Hij heeft nu 5 dagen niets getweet als ik het goed heb. Is voor zijn doen al best lang ( en inderdaad, mochten ze doorhebben dat wij weer iets doorhbeben zal er waarschijnlijk vanavond wel een tweet komen  ::) ::rofl:: )

Aangezien we nu weten dat iedereen gewoon doortweet wordt het wel heel moeilijk om potentiele namen te zoeken voor aankomend seizoen.

Volgens Art wordt het wel een indrukwekkende cast, dus misschien mogen we dit keer op wat A namen letten...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #217 Gepost op: 13-05-2016, 13:09:03 »
Als 9 mei mag worden aangehouden als vertrekdag, dan heb ik intussen (zij het op Facebook) iemand gespot die NIET meedoet.

Leo Alkemade, het zou een stunt zijn als ie WEL kandidaat was, want deed zowel mee aan de Pelgrimscode (als ik me het goed herinner ook aan Atlas, maar weet het niet meer zeker)*** en ook aan ER.

Maar hij was pas enkele maanden in Suriname voor opnames van een film, en daarom denk ik niet dat ie vlak daarna weer enkele weken van huis wil.


Ik zag dat ie iets heel recents postte op Facebook, deze week, dus ook wat dat betreft: streep door zijn naam.


***inmiddels even opgezocht: deed niet mee.
« Laatst bewerkt op: 13-05-2016, 13:11:16 door Bodejos »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #218 Gepost op: 13-05-2016, 13:19:34 »
@Jos

Klopt, denk niet dat je na 2 maanden zo'n film opnemen in Suriname zin hebt om weer 3,5 week weg te moeten voor een heel intensief spel.

Verder deden Sanne Vogel, Fockeline Ouwekerk, Juvat Westendorp, Pip Pellens, Oscar Aerts en Sanne Langelaar ook mee aan die film.

Sanne heeft al meegedaan aan de Mol, dus maar ik had in Fockeline wel een deelnemer voor dit jaar gezien. Wie weet, maar denk dat ze dat agenda technisch ook niet zo ziet zitten. Maar wie weet!
Nu wil het niet zeggen dat je voor dat je aan WIDM 3 maanden thuis moet zitten en niks kan doen (denk dat er wel meer mensen zijn geweest die in de maanden voor dat ze meededen een film of serie hebben opgenomen) maar ik weet het niet zo.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #219 Gepost op: 13-05-2016, 18:06:56 »
Goed gezien!

Hij heeft nu 5 dagen niets getweet als ik het goed heb. Is voor zijn doen al best lang ( en inderdaad, mochten ze doorhebben dat wij weer iets doorhbeben zal er waarschijnlijk vanavond wel een tweet komen  ::) ::rofl:: )

Aangezien we nu weten dat iedereen gewoon doortweet wordt het wel heel moeilijk om potentiele namen te zoeken voor aankomend seizoen.

Volgens Art wordt het wel een indrukwekkende cast, dus misschien mogen we dit keer op wat A namen letten...
Op instagram had Art een random foto van schoenen en zn voeten geplaatst. Typisch een opnameperiode foto. En ook opmerkelijk, op de zondag PSV kampioen, volgende dag huldiging. Over kampioen wel getweet, kan me niet voorstellen dat hij niks over huldiging zou tweeten. Ik denk echt zomaar dat de 9e mei de vertrekdatum van dit jaar is en de opnames nu bezig zijn  ::jaja:: even in de gaten houden.

Vraagje, Ramon, uit interesse: waar had Art gezegd dat de cast indrukwekkend zou worden? :)