Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Naomi van As, bijvoorbeeld.
Die stopt volgens mij alleen met Oranje als ik Philip Kookke hoorde, maar het hockey seizoen is begin juni al afgelopen, dus zou ze (als ze niet iets anders aan haar hoofd heeft) mee kunnen doen.
Ik ben hier erg blij mee. Hoewel het natuurlijk wel aan zee is, zijn het totaal andere omstandigheden. Er is ook genoeg binnenland en ik verwacht dat we minder zee zien dan de afgelopen seizoenen.Een bekende van mij is hier de afgelopen jaren meerdere keren geweest (helaas deze zomer niet ), en de hitte gaat een grote rol spelen denk ik. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat ze alleen in Oman blijven, maar dat zullen we nog wel moeten zien.*edit: Wat is je bron trouwens?
Bedoel je niet WIDM 2017?
Zowel Euvgenia Parakhina als Joan Franka niet in Robinson... Begin toch een vermoeden te krijgen dat in ieder geval een van de twee (dan niet allebei) in WIDM zitten. Dan zou het lijstje er in mijn ogen zo uitzien:1. Ronald Goedemondt2. Jochem van Gelder3. Diederik Jekel4. Stijn van Vliet5. Nienke de la Rive Box6. Roos Schlikker7. Joan Franka8. Euvgenia Parakhina9. Manon Meijers10. *mannelijke radio dj*
Holy Moses... als je dit bij het goede end hebt..
Al twijfel ik toch een beetje bij Diederik Jekel. Zijn toen nog vriendin Coosje Smid was in dezelfde periode inactief... vakantie samen? Of zouden ze hebben gedaan alsof?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
464 gasten en 1 vaste bezoeker