Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596723 keer)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #460 Gepost op: 31-08-2016, 20:54:48 »
Jongens, ik was eens na aan het denken over de locatie van WIDM.

Wat te denken van China? Misschien het laatste seizoen van Art dat zich afspeelt in een land waar hij peking express heeft gedaan.

Toen Art werd gevraagd in een uur lange youtube interview(oktober 2015) met die studenten over de locatie van WIDM 2017 begon hij behoorlijk te glunderen en hoopte dat hij het mocht presenteren.

Art kennende zijn zijn favoriete landen Australie en Spanje. Australie ben ik niet zo zeker van ivm eerdere seizoenen. Spanje lijkt me ook uitgesloten.

Dan zet ik mijn geld in op nieuw zeeland of China. En dan misschien nog iets vergezochts maar hierdoor kwam ik op China. In art zijn tweet waar hij zei dat hij een beetje heimwee had naar land x. Ik bleef maar denken, waarom het woord beetje? Dus ik herhaalde het in mijn hoofd en toen kwam ik op bejing ;D maar misschien start mijn molbrein op zoek naar hints wat te vroeg. In ieder geval leuk om over na te denken.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #461 Gepost op: 31-08-2016, 23:04:58 »
Ik vrees dat China een "moeilijk" Aziatisch land is om te filmen, opdrachten te regelen, etc. Om die reden zijn ze volgens mij in seizoen 14 alleen in het 'westerse' Hong Kong geweest.

Ik gok inderdaad op Nieuw-Zeeland. Dat het een droombestemming zou zien, zie ik Art Helaas niet gauw zeggen over Roemenië :-\\
...óf niet!

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #462 Gepost op: 31-08-2016, 23:54:10 »
Dat het een droombestemming zou zien, zie ik Art Helaas niet gauw zeggen over Roemenië :-\\

Dat zal hij niet snel doen nee... hoewel Roemenië een heel erg mooi land is!  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #463 Gepost op: 1-09-2016, 00:38:02 »
http://www.100p.nl/audio/jochem-van-gelder-over-bonje-met-de-buren-n-widm

Jochem van Gelder wordt gevraagd of hij in Wie is de Mol? zit. En ik moet zeggen: hij gaat wel verdacht voorzichtig praten als het ter sprake komt! ::)

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #464 Gepost op: 1-09-2016, 11:42:59 »
Manon Meijers en Guus Meeuwis zijn een setje. Ze hebben elkaar voor het eerst ontmoet op het vliegveld van Rotterdam-Den Haag, maar willen niet zeggen waarom ze daar waren. Dat is geheim. Ligt het aan mij of gaan bij jullie dan ook alle Mol-alarmen af? Zowel Manon als Guus lijken mij erg leuke WIDM-kandidaten, en ook 'echt' bekend. (Guus heeft trouwens zijn groots-concerten gehouden van 10 tot en met 20 juni, wat zijn deelname dan weer wat onwaarschijnlijker maakt, tenzij de opnames op een ander moment hebben plaatsgevonden dit jaar).

Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #465 Gepost op: 1-09-2016, 11:48:17 »
Hij was coach bij tvoh dus lijkt me niet

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #466 Gepost op: 1-09-2016, 19:24:03 »
Manon Meijers is al jarenlang de styliste van Guus... Ze kennen elkaar dus al iets langer.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Moritz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Maurice' maar dan anders..
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #467 Gepost op: 1-09-2016, 21:29:45 »
Ik vind de uitspraak van Jochem over dat we het in januari misschien komen te weten wel vaag. Hij hoefte totaal niet na te denken over wanneer WIDM word uitgezonden.
Mijn molletje: Rémy

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #468 Gepost op: 2-09-2016, 07:45:47 »
Ik vind de uitspraak van Jochem over dat we het in januari misschien komen te weten wel vaag. Hij hoefte totaal niet na te denken over wanneer WIDM word uitgezonden.

Tja, het is een ontzettend populair programma dat al jaren lang in dezelfde periode wordt uitgezonden. Lijkt me dat iedereen die WIDM ook maar een beetje volgt met zo'n uitspraak kan komen.
En ergens klopt het ook niet: De kandidatenlijst wordt bij de perspresentatie bekendgemaakt, en dat is een paar maanden eerder dan januari. Als hij echt had meegedaan weet hij dat natuurlijk. Maar ja, aan de andere kant, als hij de datum van de perspresentatie had genoemd zou hij teveel verklapt hebben, en dat zou de redactie hem op kunnen trainen om dat te vermijden. We zien het wel...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #469 Gepost op: 2-09-2016, 14:13:47 »
Ik vind de uitspraak van Jochem over dat we het in januari misschien komen te weten wel vaag. Hij hoefte totaal niet na te denken over wanneer WIDM word uitgezonden.

Hij heeft het als smoes over een programma waarvoor hij naar Colombia moest. De DJ's geloven dat niet, waarop Jochem zegt dat ze het in januari wel zullen zien.

Dit zou je ook kunnen interpreteren als dat het programma in Colombia in januari op tv verschijnt. Dat zou ook verklaren waarom Jochem de datum weet. Hij hoeft dus helemaal niet WIDM te bedoelen.

Overigens denk ik ook dat hij gewoon wel meedoet hoor, maar wilde laten zien dat deze specifieke uitspraak niets zegt haha  :P

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #470 Gepost op: 5-09-2016, 12:23:33 »
Ik heb het radio interview met Jochem gehoord en alles bevestigd dat hij dus kandidaat is.
Vanaf het moment dat ik hem gevonden had wist ik het al omdat alles obvious was, maar nu staat ie 150% op m'n lijst.

Bepaalde zinnen waren zo obvious, zoals die zin over dat de productie kijkt naar mensen die teveel lobbyen. Ik vind Jochem namelijk echt niet iemand die veel lobby't, sterker nog had hem er nog nooit over gehoord. Ik herinner me in 2014 dat hij in koffietijd heeft gezeten met Jan Willem, Sofie en Freek ofzo, en dat Loretta of Quincy hem toen vroegen of hij zou meedoen en dat hij zei; "dat zouden m'n kinderen geweldig vinden, maar ik denk dat ik een slechte speler zou zijn + ik wil niet teveel lobbyen (met andere woorden> hij zou het heel graag willen)
Overigens zei hij in dat radio interview vorige week dat hij had gelezen dat hij met Ronald Goedemondt en  Kluun in WIDM zou zitten en dat hij dat geweldige namen vond. Met andere woorden, deze 2 andere namen worden hierdoor voor mij onzekerder. Anders zou je dit nooit benoemen, als je ook daadwerkelijk 3 weken met hun op reis bent geweest. Ronald viel sowieso af omdat hij een optreden had heb ik gelezen, maar Kluun zou alsnog kunnen.

In de lijn der SBS namen, plus dit radio interview plus zijn twitterstilte precies tijdens de opnames is het voor mij 99,9% zeker dat hij een van de kandidaten is.

Even opfrissen.

Mannen tot nu toe.

-Jochem van Gelder > zeker van
-Curt Fortin > ook vrij zeker van.
-Kluun > niet helemaal zeker nog.
-Diederik Jekel > niet helemaal zeker nog
- Stijn van Vliet > niet helemaal zeker nog.

Waarschijnlijk zijn dit de 5 mannen, maar over de laatste 3 twijfel ik nog door bepaalde redenen.

Vrouwen tot nu toe.

- Roos Schlikker > zeker van
De andere 4 heb ik nog geen idee van. Alle geopperde namen hadden optredens, tv optredens, shoots, of zijn gespot tijdens de opname periode.

EDIT: Ik zie deze mensen ook wel oprecht samen dit spel spelen. Ik weet niet of ze elkaar kennen, maar ik vind de namen wel bij elkaar passen. En aangezien de crew ook daar heel goed in is... Denk ik dat we hier niet ver vanaf zitten.
« Laatst bewerkt op: 5-09-2016, 12:25:30 door Rämon »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #471 Gepost op: 5-09-2016, 12:42:29 »
Ik heb misschien een nieuwe naam gevonden!

Actrice Imanuelle Grives.

Is nogal actief op twitter en instagram en tweet EN instagramt niets tussen 8 mei en 10 juni...
Is bekend van Celblok H, ONM, en speelt ook in speelfilms zoals tuintje in m'n hart.
Volgt Curt Fortin & offciele WIDM pagina op twitter...

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #472 Gepost op: 5-09-2016, 12:55:41 »
Kluun doet dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet mee. Hij heeft namelijk op 28 mei in een Amsterdams theater tijdens een voetbalavond gesproken.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #473 Gepost op: 5-09-2016, 13:07:17 »
Kluun doet dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet mee. Hij heeft namelijk op 28 mei in een Amsterdams theater tijdens een voetbalavond gesproken.
Tenzij hij een ''Dio-tje'' doet.

Dio trad enkele dagen na zijn exit nietsvermoedend alweer op, zoals een enkeling vast nog wel weet.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #474 Gepost op: 5-09-2016, 15:53:39 »
Ik heb misschien een nieuwe naam gevonden!

Actrice Imanuelle Grives.

Is nogal actief op twitter en instagram en tweet EN instagramt niets tussen 8 mei en 10 juni...
Is bekend van Celblok H, ONM, en speelt ook in speelfilms zoals tuintje in m'n hart.
Volgt Curt Fortin & offciele WIDM pagina op twitter...


Zij is echt fantastischhhhhhh, lijkt me echt leuk als ze meespeelt  :D :D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #475 Gepost op: 5-09-2016, 15:55:56 »
Tenzij hij een ''Dio-tje'' doet.

Dio trad enkele dagen na zijn exit nietsvermoedend alweer op, zoals een enkeling vast nog wel weet.

Ik neem aan dat Kluun zoiets niet last minute doet maar dat ze hem gewoon tijdig van tevoren geboekt hebben als spreker... Dus als hij op 28 mei daar heeft gesproken is de kans nihil dat hij meedoet. Dan zouden we al echt helemaal fout zitten qua opnameperiode en zouden ze veel eerder vertrokken zijn wat dan weer niet kan kloppen aangezien kandidaten coach Karin de Groot nog t/m 16/17 mei op de radio te horen is geweest.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #476 Gepost op: 5-09-2016, 22:21:25 »
Ik heb misschien een nieuwe naam gevonden!

Actrice Imanuelle Grives.

Is nogal actief op twitter en instagram en tweet EN instagramt niets tussen 8 mei en 10 juni...
Is bekend van Celblok H, ONM, en speelt ook in speelfilms zoals tuintje in m'n hart.
Volgt Curt Fortin & offciele WIDM pagina op twitter...


Ik hou van haar ::love:: Ze was geweldig in poolcirkel met haar pegeltjes ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #477 Gepost op: 5-09-2016, 23:36:58 »
Ik hou van haar ::love:: Ze was geweldig in poolcirkel met haar pegeltjes ::rofl::

Daar zat ze inderdaad in, klopt...

Dit kan twee dingen betekenen:
- Ze doet toch niet mee aan Wie Is De Mol, omdat Exp. Poolcirkel ook van RTL is net als Robinson (en er nog steeds niet een Robinson-deelnemer aan WIDM heeft meegedaan na de Robinson-deelname)
- De "ban" van RTL-deelnemers (Robinson, Poolcirkel) is opgeheven...

Als dat laatste het geval is... dan kunnen we nog leuke deelnemers verwachten  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #478 Gepost op: 6-09-2016, 21:23:33 »
Ik denk dat we er niet teveel rekening mee moeten houden. Ik snap dat ze c-sterren die in elk realityprogramma opduiken willen proberen te mijden maar bijvoorbeeld Immanuelle Grives heeft 1 keer aan zo'n programma meegedaan, wat nou niet bepaald denderende kijkcijfers had en ze zat er ook niet super lang in.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #479 Gepost op: 10-09-2016, 00:05:15 »
Nog iemand voor mijn wishlist: Dionne Stax. Zou wel leuk zijn als ze mee zou doen.