Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596942 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #500 Gepost op: 11-09-2016, 23:36:20 »
Een stad in de woestijn? Ik weet dat het praktisch onmogelijk is maar Las Vegas... en dus de USA. Las Vegas is een stad in Nevada die opdoemt in de woestijn. Praktisch gezien onmogelijk i.v.m filmcrew regels in Amerika. Nu heeft Art ook wel enige affiniteit met de USA (lees: Elvis). Dat is het eerste wat me nu te binnenschiet na de cryptische hint van Shagster: lees mijn eerste post goed door.

En dat in combinatie met:  2 locaties zou kunnen maar met deze locatie kijkt me dat onwaarschijnlijk

Dat betekent dat het land groot genoeg is voor één serie. En Amerika is grooooooot dus geen 2e land nodig ::jaja:: Sterker nog, in Amerika kan je wel voor 4 jaar achter elkaar series opnemen zo groot is het ;D
« Laatst bewerkt op: 11-09-2016, 23:52:05 door Mollenvanger-MV »

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #501 Gepost op: 12-09-2016, 01:43:16 »
In combinatie met het al dan niet wagen van een gokje, waar the_shagster het over heeft, zou het in theorie zeker naar Las Vegas kunnen wijzen.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #502 Gepost op: 12-09-2016, 17:30:01 »
Citaat
Dat betekent dat het land groot genoeg is voor één serie.

Het zou ook kunnen dat de stad ergens in een woestijn ligt in het Midden-Oosten, dat is niet logisch met Colombia (2 warme landen met totaal verschillende culturen is niet logisch).
Maar dat zou iedere stad in het Midden Oosten kunnen zijn, is Las Vegas de enige stad in de Amerikaanse woestijn? Als dat zo is is het waarschijnlijk Amerika...


Las Vegas zou echt te gek zijn  ::oink::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #503 Gepost op: 12-09-2016, 17:50:35 »
Het zou ook kunnen dat de stad ergens in een woestijn ligt in het Midden-Oosten, dat is niet logisch met Colombia (2 warme landen met totaal verschillende culturen is niet logisch).
Maar dat zou iedere stad in het Midden Oosten kunnen zijn, is Las Vegas de enige stad in de Amerikaanse woestijn? Als dat zo is is het waarschijnlijk Amerika...


Las Vegas zou echt te gek zijn  ::oink::
Zijn wel meer steden in de USA woestijn ;D Maar dat was het eerste wat in me opkwam en ineens heel logisch klonk :P Phoenix ook een woestijnstad bijvoorbeeld.
« Laatst bewerkt op: 12-09-2016, 17:52:09 door Mollenvanger-MV »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #504 Gepost op: 12-09-2016, 20:25:46 »
Las Vegas zal wel een plek zijn waar Art naar uit kijkt. Mocht het zo zijn, dan zou het geweldig zijn.

Macau zou trouwens ook wel geweldig zijn. Het gokparadijs van Azië!

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #505 Gepost op: 12-09-2016, 22:06:16 »
Las Vegas zal wel een plek zijn waar Art naar uit kijkt. Mocht het zo zijn, dan zou het geweldig zijn

Ja het is ook geweldig. Ben er deze zomer geweest. Wat een gave stad en zeker mol waardig

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #506 Gepost op: 12-09-2016, 22:22:03 »
Las Vegas lijkt mij niet reeel, veel te veel Nederlanders lijkt me. Als Art daar met 10 kandidaten een opdracht aan het uitleggen zou zijn geweest, dan zouden wij dit nu toch al hebben geweten? Of zie ik dit verkeerd?

Overigens lijkt mij de VS wel erg tof.
Tsja, en die stad in de woestijn: in hoeverre kunnen we ervan uitgaan dat wat the_shagster meldt ook waar is? Ik kan ook zeggen dat ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen dat WIDM in 2017 zal worden opgenomen in Drenthe. Ik ben nogal benieuwd naar die betrouwbare bron, hoe betrouwbaar is die?

En ja, ik wil nu graag wat meer informatie, ik kan niet meer wachten!!!  ;D

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #507 Gepost op: 12-09-2016, 22:35:59 »
Ja het is ook geweldig. Ben er deze zomer geweest. Wat een gave stad en zeker mol waardig
Jij hebt ze gezien ofwa?
#teamamaimiljaarde

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #508 Gepost op: 12-09-2016, 23:13:24 »
Ligt Ulan Bator niet in de Gobi-woestijn?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Even serieus: alles lijkt op Las Vegas te wijzen. Maar toch heb ik mijn bedenkingen...
Met name over het hoge Nederlanders gehalte daar? Een collega van mij heeft eind mei daar zijn 50e verjaardag gevierd maar heb hem niet gehoord over bekende Nederlanders daar...

Kan natuurlijk ook toeval zijn. ALS het Vegas is ben ik benieuwd hoe de redactie dat allemaal geregeld heeft... denk zelfs dat ze hier dan al langer dan een jaar mee bezig zijn...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #509 Gepost op: 12-09-2016, 23:37:11 »
Misschien ben ik de enige, maar ik sta niet per se te springen voor een serie in de VS  :-X. Het is een prachtig land, maar op een of andere manier krijg ik er echt geen Mol-gevoel bij.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #510 Gepost op: 13-09-2016, 01:51:44 »
Las Vegas is natuurlijk groot en je hebt er ook genoeg natuur maar ik denk niet dat ze naar Las Vegas zouden gaan.

Er is al vaak aangegeven dat het qua filmen een probleem is en dan zouden ze naar zo'n enorm toeristische plek gaan?
Er zijn zoveel mooie plekken in Amerika, die niet toeristisch zijn met prachtige natuurgebieden. Ik vind Las Vegas ook een beetje te.
Wie is de mol wordt al steeds chaotischer de laatste paar jaren door alle extra hulpmiddelen, en rare twists.
Ik vind dat het decor gewoon rustig mag zijn, als in de zin van niet te overdreven. Bovendien moeten ze afwisselen, en ik heb me niet verdiept maar Las Vegas schreeuwt bij mij niet meteen een molgevoel.

(en ik ben ook heeeeeeel benieuwd naar die bron)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #511 Gepost op: 13-09-2016, 13:13:07 »
ik heb vernomen van een goede welingelichte bron dat het [Expeditie Robinson] een seizoen met onbekende nl'ers en vlamingen gaat worden.

Jammer terug VIP-rotzooi dus... [knip] Zo'n goede welingelichte bron zal het dan toch niet geweest zijn...

Ik hoop niet dat het om dezelfde bron als vier jaar geleden gaat, the_shagster, want die heeft in het verleden geen 100% garantie op succes behaald.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #512 Gepost op: 13-09-2016, 15:19:51 »
Maar het klinkt allemaal reuze interessant en spannend ::ok::
er was eens......

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #513 Gepost op: 14-09-2016, 12:16:54 »
Maar het klinkt allemaal reuze interessant en spannend ::ok::

Dat zeker!
Is er niet al ergens een promotiefilmpje net als vorig jaar?

Vraag me nu af hoe ze de kandidaten bekend gaan maken.
Zou leuk zijn als zo af en toe er een deelnemer zichzelf bekend maakt... zoals twee jaar terug...




Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #514 Gepost op: 14-09-2016, 17:50:29 »
Dat zeker!
Is er niet al ergens een promotiefilmpje net als vorig jaar?

Vraag me nu af hoe ze de kandidaten bekend gaan maken.
Zou leuk zijn als zo af en toe er een deelnemer zichzelf bekend maakt... zoals twee jaar terug...






Ik denk dat we half november pas de cast te zien krijgen. 22/23 november molboekje, ik denk een aantal dagen daarvoor de cast.
In één keer alles bekend vind ik leuker, dan is het echt volop in de media en komt alles snel. Anders is het zo sloom en zit iedereen een paar weken te refreshen 

Online Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #515 Gepost op: 14-09-2016, 18:01:59 »

Ik denk dat we half november pas de cast te zien krijgen. 22/23 november molboekje, ik denk een aantal dagen daarvoor de cast.
In één keer alles bekend vind ik leuker, dan is het echt volop in de media en komt alles snel. Anders is het zo sloom en zit iedereen een paar weken te refreshen 

Dat heb ik juist helemaaaaal niet. November duurt voor m'n gevoel nog zo lang en ik vond de tijd dat we in begin september onze eerste molmail kregen zooveel spannender. Sowieso is het spannend als ze een voor 1 bekend gemaakt worden omdat je dan tussentijds ook een beetje kan gissen van wie komen er nog bij uit het lijstje, en wie volgt wie dus dan kan je een beetje gaan gissen en dat maakt die bekendmaak periode zoveel spannender.

Vorig jaar moesten we bijna 9 maanden wachten en op 1 dag kregen we 10 kandidaten. Ik vond de manier van bekendmaken vorig jaar origineel maar ik heb ze liever een voor 1 in verschillende programma's. Ook om mensen weer aware te maken dat Wie is de mol er weer aan komt en fijne mediaaandacht.


Online Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #516 Gepost op: 17-09-2016, 17:14:54 »
Nieuwe kandidaat misschien. Vandaag gevonden.

Jojanneke van de Berge. Tweet op 18 mei een reweet dan  niks en dan op 31 mei een retweet. tweet pas rond 16 juni voluit. tussen 18 en 31 zitten 14 dagen en retweeten kan gewoon tijdens opnameperiode als je kijkt naar andere jaren. Op instagram is ze niet actief dus qua social media past het. Ze past ook wel in het plaatje vind ik, als (vrij) jonge journaliste, maakt intellectuele programma's en is slim. Lijkt me een beetje een Sofie vd Enk.

Alleen geen idee of ze in die periode op tv is geweest met een programma. Misschien kan iemand dit checken.

Offline martinbdv

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #517 Gepost op: 17-09-2016, 17:35:09 »
Nieuwe kandidaat misschien. Vandaag gevonden.

Jojanneke van de Berge.

Op 26 mei 2016 heeft ze een vaste rubriek gepresenteerd in het programma EenVandaag. Bron: http://binnenland.eenvandaag.nl/tv-items/67297/nieuwstrend_mailschandaal_achtervolgt_clinton

Het was wel een leuke kandidaat geweest.

Online Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #518 Gepost op: 17-09-2016, 17:46:04 »
Dank! En jammer.

Toch blijf ik bij Coosje Smid als vrouw.

Offline bmol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #519 Gepost op: 19-09-2016, 16:33:58 »
Zijn deze namen al genoemd?
Zoniet, bijdeze!
 
Tom Roes - tv maker
Joost de Vries - schrijver
Jelte Sondij/Oscar Kocken - presentator
Mar10e de jong - vlogger
Imanuele Grives - actrice
Renske de greef - schrijfster
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/06/11/renske-de-greef-2670857-a1507764
« Laatst bewerkt op: 23-09-2016, 22:09:26 door bmol »