Ik zal even een lijst opnoemen met nog veel meer namen per categorie man/vrouw op alfabetische volgorde, want ik heb er nogal wat in mijn hoofd:
Mannen:
Achmed Akkabi, André Kuipers, Arjan Postma, Bart Meijer, Cees Geel, Colin Benders, Diederik Jekel, Eric Corton, Harry Piekema, Herman van der Zandt, Howard Komproe, Jasper Dumollin, Joeri van Breukelen, Kees Boot, Kluun, Lex Uiting, Mark van Eeuwen, Patrick Lodiers, Peter Paul Muller, Pim Wessels, Raymi Sambo, Rob Kamphues, Steven de Jong, Tex de Wit.
Vrouwen:
Carly Wijs, Céline Purcell, Charlie-Chan Dagelet, Cynthia Amba, Esther Gerritsen, Evi Hanssen, Fockeline Ouwekerk, Ionica Smeets, Jamie Grant, Janne Schra, Jetske van der Elsen, Leonie ter Braak, Maartje van de Wetering, Maryam Hassouni, Merel Westrik, Nienke de la Rive Box, Priscilla Knetemann, Quinty Misiedjan, Sanne Wallis de Vries, Saskia Weerstand, Toprak Yalciner
maartje van de wetering is al eerder door je genoemd
, maar niemand heeft daar toen verder op gezocht:
volgens haar agency is ze in 2016 betrokken bij 3 productie
- Pindakaasprins (theater), jan-maart en later dit jaar)
- TV flikken rotterdam op TV begin 2016 en in jun 2016 aangekondigd dat er een 2 seizoen komt in najaar 2017 dus vast nog geen opnames geweest
- waldstille (film) opnames lijken ook in 2015 te zijn geweest
verder nog gevonden Celblok H
maar in aug 2016 bekendgemaakt dat er een 4e seizoen komt
dus geen rede dat ze niet kan deelnemen gevonden.