Ongelooflijk knap dat we 19 oktober en dus een 2,5 maand voor de eerste uitzending nog weinig tot niks weten.
Ik vind dit ook echt jammer. Ik ben me totaal bewust van het feit dat molmail als iets kleins begon en voor de trouwe fans werd gemaakt toen het programma nog minder 'groot' was. + ze wilden natuurlijk elk jaar die stem hebben voor de televisiering.
Toch vind ik het extreem jammer dat er geen molmail meer is. Ik zeg je eerlijk, ik riep een paar jaar terug dat ik de periode voor het programma daadwerkelijk weer van start gaat altijd bijna even leuk of leuker vind. Natuurlijk vind ik de afleveringen zelf top, maar het gissen, de mysterie van wie doet er mee, waar zijn de kandidaten geweest etc etc. Een beeld maken in je hoofd alvast. Ik herinner me hoe ik echt tot in den treuren filmpjes en hints die bij de molmail zaten 20 x achter elkaar keek voor enige hints naar een evt deelnemer. het filmpje in 2012 van Marit, de cryptische hints naar elke kandidaat in 2013, de stemvervormers in 2014. Het hoort ook een beetje bij de hysterie van het programma vind ik en ik weet dat ze het voor de kandidaten zelf zo lang mogelijk 'geheim' willen houden aangezien die met een enorm geheim lopen en zodra het bekend is dat ze meedoen er grotere kans is op eventuele versprekingen in programma's of interviews.
Maar het is indd jammer dat ze we zo ontzettend lang moeten wachten op nieuws.
en hoe leuk en origineel de bekendmaking van vorig jaar was.... moet ik gezegd hebben dat ik het leuker vind als ze een voor een of in groepjes bekend worden gemaakt. Het hoeft niet perse in een programma, maar zet iets op internet. Er is zo'n grote social media fanbase die vast weer zitten te wachten om te speuren naar hints die we dan krijgen naar een nieuwe deelnemer