Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596969 keer)

Offline Samchibi

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #840 Gepost op: 6-11-2016, 20:57:38 »
Oh ja! Dat is waar ook. Ik kijk dat programma zelf niet, dus was het helemaal vergeten. Ik had het zelf ook nog niet gecheckt haha. En ik ben nog bezig met bij lezen hier!  ::jaja::

Offline mollootje1210

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #841 Gepost op: 6-11-2016, 21:00:52 »
Nou dat lijkt me niet. Hij zat in de jury van Idols, waarvan de liveshows tot begin juni doorliepen.

EDIT: Karen lijkt me ook sterk. Naast dat ze niet meer roodharig is, is ze de manager van de nieuwe K3. Ik kan me niet voorstellen dat ze bij zo'n nieuwe popgroep zomaar 3 weken (middenin het festivalseizoen) vrij mag nemen.

Kristel Verbeke is de manager van de nieuwe K3. Niet Karen Damen.

Toch denk ik dat het Karen niet is. Schim 5 heeft volgens mij veel roder haar dan dat Karen heeft.
« Laatst bewerkt op: 6-11-2016, 21:04:00 door mollootje1210 »
Trust nobody!

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #842 Gepost op: 6-11-2016, 21:08:44 »
<..>

EDIT: Karen lijkt me ook sterk. Naast dat ze niet meer roodharig is, is ze de manager van de nieuwe K3. Ik kan me niet voorstellen dat ze bij zo'n nieuwe popgroep zomaar 3 weken (middenin het festivalseizoen) vrij mag nemen.

dacht dat kristel manager van K3 was, niet karen, maar dat terzijde.


Offline mollootje1210

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #843 Gepost op: 6-11-2016, 21:13:08 »
Jongens, dat verhaal van Imanuelle en al meegedaan hebben aan een expeditie poolcirkel programma raakte ik vandaag maar niet kwijt.

Ik ben gaan doorzoeken en ik denk (jullie mogen mij voor gek verklaren) dat ik iemand heb gevonden die op plaatje 8 past.
Qua profiel past deze persoon extreem goed binnen het Wie is de mol kandidaat plaatje want:

-Musicalster
-Bekend, maar niet iemand die daarmee te koop loopt.
-twitterstilte in de volledige opname periode zowel op twitter als facebook.

Ik heb het over musical acteur Rogier Komproe (41)

Ik heb even een foto geupload zodat jullie snappen wat ik bedoel, mede door zijn silhouet vind ik dit zeer verdacht. Hij past echt precies in plaatje 8.
Je zit dan alleen met het mannen-vrouwen verhaal maar het is nu nog zo onzichtbaar dat ik vind dat plaatje 10 echt makkelijk een vrouw kan zijn.
Geloof me als je vorig jaar een silhouet van Ellie had geplaatst was je ook niet op 5 vrouwen uitgekomen (met alle respect naar de geweldige Ellie  ::love:: )



Ik vind 8 toch meer een vrouwenpostuur hebben.
Trust nobody!

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #844 Gepost op: 6-11-2016, 21:18:28 »
kan er geen conclusies aan verbinden, maar het bos op de video lijkt me meer een aangeplant hout productiebos dan een natuur gebied, de bomen staan wel erg op een rijtje.
 

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #845 Gepost op: 6-11-2016, 21:26:48 »
Conclusies kun je daar niet aan verbinden nee.

Het kan immers in beide gevallen iets op locatie zijn,  maar ook de plek waar de kandidaten werden voorgesteld. Of een bos daarbij wel of niet is aangeplant, doet denk ik niet ter zake.

De schimmigheid draagt bij aan de speurtocht.

Offline mollootje1210

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #846 Gepost op: 6-11-2016, 21:32:21 »
Op internet zie je bij mogelijke kandidaten vaak Kluun staan. Zou schim 4 kunnen zijn.
Trust nobody!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #847 Gepost op: 6-11-2016, 21:41:08 »
Jongens, dat verhaal van Imanuelle en al meegedaan hebben aan een expeditie poolcirkel programma raakte ik vandaag maar niet kwijt.

Ik ben gaan doorzoeken en ik denk (jullie mogen mij voor gek verklaren) dat ik iemand heb gevonden die op plaatje 8 past.
Qua profiel past deze persoon extreem goed binnen het Wie is de mol kandidaat plaatje want:

-Musicalster
-Bekend, maar niet iemand die daarmee te koop loopt.
-twitterstilte in de volledige opname periode zowel op twitter als facebook.

Ik heb het over musical acteur Rogier Komproe (41)

Ik heb even een foto geupload zodat jullie snappen wat ik bedoel, mede door zijn silhouet vind ik dit zeer verdacht. Hij past echt precies in plaatje 8.
Je zit dan alleen met het mannen-vrouwen verhaal maar het is nu nog zo onzichtbaar dat ik vind dat plaatje 10 echt makkelijk een vrouw kan zijn.
Geloof me als je vorig jaar een silhouet van Ellie had geplaatst was je ook niet op 5 vrouwen uitgekomen (met alle respect naar de geweldige Ellie
Als het dan toch een man is dacht ik nog aan: Gerson Main, van de Beste Singer Songwriter van Nederland.


Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #848 Gepost op: 6-11-2016, 21:41:24 »
nienke van de berg (wordt gevolgd door curt), en heeft rood haar foto 5?

twittergat 5 mei tot en met 9 juni


https://www.instagram.com/p/BGdvc91rDdA/


Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #849 Gepost op: 6-11-2016, 21:43:35 »
kan er geen conclusies aan verbinden, maar het bos op de video lijkt me meer een aangeplant hout productiebos dan een natuur gebied, de bomen staan wel erg op een rijtje.
 
Ja, misschien is dat beeld wel gewoon ergens op de Veluwe gemaakt of zo... in ieder geval in Nederland.
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline mollootje1210

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #850 Gepost op: 6-11-2016, 21:45:42 »
Jongens, dat verhaal van Imanuelle en al meegedaan hebben aan een expeditie poolcirkel programma raakte ik vandaag maar niet kwijt.
Dan zou Curt Fortin ook niet mee mogen doen. Die zat in hetzelfde seizoen van Expeditie Poolcirkel als Imanuelle Grives.
Trust nobody!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #851 Gepost op: 6-11-2016, 21:46:26 »
Pacs avatar  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Jeej, was mijn sogtijd toch goed besteed ;D

Mag ik ook nogmaals lof uiten richting de makers voor deze ouderwets spannende speurtocht? ::bravo:: Lof ::bravo::
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #852 Gepost op: 6-11-2016, 22:10:34 »
Ligt het aan het vorderen van de klok, of zie ik spoken?


In het begin zag ik de silhouetten steeds in zwart-wit opduiken, maar ik heb de afgelopen minuten gekeken, en het lijkt wel of er nu ook kleur in te zien is.

Ik meende te zien dat een van de vrouwelijke kandidaten, die recht in de lens kijkt, een lichtblauwe trui aan heeft, en een van de andewre gedaantes draagt iets dat wel lijkt op een soort koningsmantel, misschien een jasje dat over de schouder geslagen is.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #853 Gepost op: 6-11-2016, 23:14:54 »
Als dit filmpje een voorbode is voor het seizoen, dan heb ik er nu al heel veel zin in ;D

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #854 Gepost op: 6-11-2016, 23:28:30 »
Ja hoor! Ook bij mij beginnen de mol kriebels te komen! Wat een leuke manier van de productie om ons zo, op deze manier, te laten speuren. Helemaal top!  ::ok::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #855 Gepost op: 7-11-2016, 08:28:06 »
EDIT: Karen lijkt me ook sterk. Naast dat ze niet meer roodharig is, is ze de manager van de nieuwe K3. Ik kan me niet voorstellen dat ze bij zo'n nieuwe popgroep zomaar 3 weken (middenin het festivalseizoen) vrij mag nemen.

Is ze niet. Dat is Kristel (de zwartharige)
klaar voor de strijd

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #856 Gepost op: 7-11-2016, 08:42:01 »
1 van die posturen doet me overigens wel echt heeeel erg aan Diederik Jekel denken

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #857 Gepost op: 7-11-2016, 10:41:15 »
Nummer 4 doet me meer aan Teun Luijkx denken.

Diederik Jekel zou kunnen, maar als Coosje ook een maand van twitter was zijn ze denk ik oprecht gewoon samen op vakantie geweest.

Tweet of instagramt niet, facebookt wel en post tussen opnameperiode ( 16 mei en 5 juni) slechts 2 x iets op zijn facebook. Allemaal van die dingen die echt makkelijk kunnen op vrije dagen of op vrije momenten. Nogmaals, vorig jaar tweette kandidaten ook gewoon volop door op alle rustmomenten.

Teun Luijkx past qua profiel echt precies in 4 en ik vind hem ook echt helemaal bij WIDM passen. Meer nog dan Diederik (denk ik)

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #858 Gepost op: 7-11-2016, 10:56:10 »
Ik dacht ook aan Teun Luijkx. Lijkt me ook echt een hele leuke kandidaat.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #859 Gepost op: 7-11-2016, 11:07:40 »
Mijn favoriet Euvgenia lijkt dus echt niet mee te doen... herken haar op geen enkele foto  ::ohno::

Maar goed, gooi ik even een geheel nieuwe naam er in.
Iedereen is er van overtuigd dat schim nr. 2 van Jochem van Gelder is, maar ik dacht aan iemand anders. Schim nummer 2 lijkt mij namelijk heel erg lang, over de twee meter...

En gezien de kleedstijl (spijkerhemd over de broek) dacht ik aan Sem Schilt... 2m13 dynamiet  ::joehoe::