Finland: Ra - ta - ta, is dat Fins voor Vre - se - lijk?
UK: Te bekend nummer, wat ik zo'n zeiknummer vind dat ik mn radio afzette als deze voorbij kwam. En al kende ik het niet, vind ik het nog steeds een zeiknummer.
Duitsland: Duitstalige rap bleh.. moet wel heel excellent zijn wil ik daar punten voor geven.
Oostenrijk: Zie commentaar bij Duitsland
Bosnië: traditioneel Oostblokge(jammer)
Oekraïne: ook weer Oostblokgejammer
Zweden: blijft niet hangen
USA: tornado? Voor een tornado heet had ik wel wat krachtichters verwacht.
San Marino: nee dat songfestival achtige doet me niks, sorry, net als die samenzang.
Italië: I make you an offer you can't refuse...?
Spanje: Vrolijk? Nou hier word ik alles behalve vrolijk van.
Australië: Lef voor het kiezen van een stijl die je niet veel hoort op een songfestival, Australië ligt pop veel meer voor de hand. Alleen die stijl kan mij helaas niet beklijven
Hong Kong: Pluspunten voor het lef om voor dit land te kiezen. Op zich wel leuk liedje, maar daar is alles dan ook mee gezegd
Israël: Daarvan ben ik zelfs het commentaar kwijt, laat staan dat liedje is blijven hangen
Noorwegen: Ik dacht dat ik het een leuk nummer vond, maar bij de herbeluistering vond ik het toch neigen naar 13 in een dozijn.
Rusland: leuk liedje maar toen bedacht ik me.. hoe ging ie ook alweer?
Frankrijk: 13 in een dozijn song
Denemarken: de combinatie rap en piano vind ik mooi, maar de soul van Canada gaf mij de doorslag voor dat ene puntje waardoor Denemarken er net buiten valt.