Oostenrijk: Verloor helaas de loting met Roemenië. De zanger is ok, het is anders dan de rest, maar ik heb er ook weer niet héél veel mee. Net niet helaas.
IJsland: Toen het begon dacht ik, hé, da's leuk. Maar het bleef continue hetzelfde. En toen het was afgelopen, was ik alweer vergeten waar ik naar geluisterd had. #gaap Jammer, had wel potentie.
Ierland: Leuk, iets acoustisch. En het begon ook wel aardig ... tot het einde. Bussyyyyyyyyyyyyyyy - toen moest ik m even zacht zetten #vals. Daarom net buiten de punten beland.
Verenigd Koninkrijk: Uit een land met zoveel mogelijkheden komt een artiest en een nummer dat ik al héél lang ken. Ik vind het leuk nummer, maar ik geeft het 0 punten - omdat het voor mij niet origineel genoeg is.
Oekraïne: Typisch oostblokliedje, maar voor mij net wat té over de top.
Verenigde Staten: Goed idee om een country liedje in te sturen, alleen dit liedje vind ik nogal saai. Ik denk dat er wel betere country nummers te vinden waren. Het kan me niet echt boeien.
Denemarken: Ik ben geen liefhebber van rap. Als ik dat wegdenk, wordt het rest van het liedje wel erg eentonig.
Zweden: Nog een acoustische zanger. Alleen deze heeft een wel heel irritante stem. Het liedje spreekt ook niet echt tot te verbeelding. Jammer van een land dat muzikaal zoveel te bieden heeft. Sorry buren, geen punten voor jullie!
Bosnië: Ik zie alleen een Slavische Frans Bauer met gitaren voor me. Nee bedankt. #geenfanvanfransbauer
Frankrijk: Het is volgens mij de bedoeling dat ik blij word van dit liedje, maar het wekt bij mij juist irritatie op. Ik was alleen blij toen het was afgelopen .
Chili: Het enige wat ik bij dit liedje kan bedenken is: een nogal mislukte Spaanstalige uitvoering van een Depeche Mode achtig liedje uit de jaren 80.
Australië: Hé daar is ie weer. De vorige keer snapte ik de keuze, maar vond ik het nogal saai. Van die mening ben ik nog steeds niet af te krijgen. Het vorige liedje was eerlijk gezegd ook nog beter dan deze, het reffrein zeurt nogal.
Rusland: Dit schijnt Engelstalig te zijn? Ik verstond er niks van. De muziek klinkt redelijk (beetje outdated), maar in het Russisch had het misschien nog wel beter geklonken. Nu vond ik het niks bijzonders.
Spanje: Dit is Nick en Simon in één, en dan in het Spaans. Nee niks voor mij. #nextsongplease
Israël: Gewoon erg saai.
San Marino: Ik kan me niet meer herrineren dat ik dit op het Songfestival op TV voorbij heb zien komen. Dat zegt wel genoeg denk ik.
Italië: Errug oudbollig. Maar ik weet wel waarvoor ik dit liedje geschikt vind: als afsluiter van een film ... een hele slechte B film wel te verstaan.
Duitsland: OMG wat is dit?! Ik zat af en toe met plaatsvervangende schaamte naar dit 'liedje' te luisteren. Vier minuten van mijn leven weggegooid. 't Zal ongetwijfeld punten krijgen van iemand die de grap snapt, maar ik vind het echt echt ... heel erg slecht ... of nog beter gezegd waardeloos, afschuwelijk, verschrikkelijk (etc.) (
). Toondoof in de overtreffende trap.