Poll

Wie is de mol NIET?

Thomas
8 (4.4%)
Jochem
50 (27.8%)
Sanne
63 (35%)
Diederik
59 (32.8%)

Totaal aantal stemmen: 76

Auteur Topic: Wie is... de mol NIET? -poll  (gelezen 34934 keer)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is... de mol NIET? -poll
« Reactie #80 Gepost op: 22-01-2017, 17:39:08 »
Immanuela, Jeroen, Sanne
En Diederik.

Jeroen stond net als Roos te lang buiten spel om invloed op de pot uit te oefenen. Doet daarbij weinig verdachte dingen, lijkt wel de mannelijke Nadja? 'jeuj, ik ben op reis ;D' Ima is überfanatiek bij het pretpark, heeft samen met Sigrid veel zandcreaties op het strand goed, doet in de duinen niks om te mollen. Sanne vind ik meer en meer een Paulien Cornelisse/Martine Sandifort en daarmee een prima kandidate maar geen mol. Diederik is in zijn shirts net een Jan-Willem Roodbeen, qua gedrag zich meer bezig te houden met het slagen van een opdracht en voor mij potentieel winnaar.

Houd ik over: Jochem, Sigrid en Thomas. Dus ik schiet niks op met deze week want vanaf vorige week zijn dit mijn top 3 verdachten.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 24-01-2017, 00:20:04 »
Wie is de MOL niet in willekeurige volgorde;

Sanne, probeert te mollen maar dat lukt niet erg

Jochem, is enthousiast met het spel bezig, stuurt hier en daar en is een feestje beland.

Sigrid,  doet rare dingen maar of dat mollen is? Brengt geld binnen. Lijkt of ze haar draai niet kan vinden.

Imanuelle, leuk mens, leuke kandidaat, heeft de tijd van haar leven. Molt hier en daar wat maar is meestal serieus met het spel bezig en brengt aardig wat geld binnen.

Diederik, Slim, ik denk dat hij allang de MOL heeft gevonden en daar zijn voordeel mee doet. Wil zoveel mogelijk geld in de pot want hij wil winnen.

Slag om de arm;
Jeroen, Ook slim, maar teveel afwachtend. Erg afzijdig maar wel snel meegaand.

Offline Lama1997

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 24-01-2017, 14:23:14 »
Sanne en Imanuelle

Offline loetjef

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #83 Gepost op: 27-01-2017, 17:23:21 »
Imanuelle: brengt gewoon te veel geld binnen, té overenthousiast. Een kandidaatje Daniel Boissevain denk ik.

Sanne: wil te graag mollen, punt.

Jochem: ook hij brengt te veel geld binnen, ook op momenten dat dat voor een mol niet nodig is om goodwill te kweken (denk hierbij aan de papermill waar hij Yvonne oproept en uiteindelijk 500€ binnenbrengt).

Jeroen: te veel op niet-mol posities, te afwachtend. Mocht hij wel de mol zijn, vind ik hem tot nu toe teleurstellend.

Levert dat de top 3 mollen van Sigrid, Thomas en Diederik op. Tja.. Daar blijf ik helaas al sinds aflevering 1 in hangen.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 29-01-2017, 05:15:21 »
Ima, Sanne, Diederik (overduidelijk), Jochem en Jeroen   ::tandpastasmiley::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #85 Gepost op: 29-01-2017, 09:18:13 »
48 mensen hadden het in ieder geval goed

Thomas    - 4 (1.4%)
Imanuelle    - 61 (21.7%)
Jochem    - 27 (9.6%)
Jeroen    - 47 (16.7%)
Sanne    - 62 (22.1%)
Diederik    - 32 (11.4%)
Sigrid    - 48 (17.1%)

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 29-01-2017, 11:48:59 »
Kudos voor de persoon die stemde op Thomas en dus 2 kandidaten vond die verdachter zijn. ::bravo::

Offline Lama1997

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 29-01-2017, 12:21:24 »
Imanuelle en Sanne

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #88 Gepost op: 29-01-2017, 12:22:45 »
Iedereen behalve Jochem en Imanuelle.

Offline Alja

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 29-01-2017, 13:17:36 »
Imanuelle: brengt gewoon te veel geld binnen, té overenthousiast. Een kandidaatje Daniel Boissevain denk ik.

Sanne: wil te graag mollen, punt.

Jochem: ook hij brengt te veel geld binnen, ook op momenten dat dat voor een mol niet nodig is om goodwill te kweken (denk hierbij aan de papermill waar hij Yvonne oproept en uiteindelijk 500€ binnenbrengt).

Jeroen: te veel op niet-mol posities, te afwachtend. Mocht hij wel de mol zijn, vind ik hem tot nu toe teleurstellend.

Levert dat de top 3 mollen van Sigrid, Thomas en Diederik op. Tja.. Daar blijf ik helaas al sinds aflevering 1 in hangen.

Daar kan je Diederik aan toevoegen  ::jaja:: Hij had 3500 euro over voor drie jokers en trok daarmee de gemiddelde speelruimte van het bieden flink omhoog. In alle opzichten is dit nadelig voor een mol, want:
- je hoeft minder premie te betalen om de volledige pot te verzekeren
- je kan hoger bieden zonder dat dit ten koste gaat van de pot
- als je heel weinig biedt, dan krijg je dit juist weer in de pot (toch? Of was alleen de beloning voor de penningmeester).

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 29-01-2017, 14:14:34 »
Ik sluit na de veiling niemand meer uit maar Diederik verdenk ik het minste omdat hij € 3500 bood voor de jokers waardoor het gemiddelde bod naar omhoog gaat (is nadelig voor de mol).

Offline Blip

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 29-01-2017, 14:23:44 »
Kudos voor de persoon die stemde op Thomas en dus 2 kandidaten vond die verdachter zijn. ::bravo::

Ik ben een van die personen en ik verzeker je dat ik dat echt niet alleen gedaan heb om tegendraads te zijn. Thomas kán m.i. de mol niet zijn als hij in deze fase van het programma nog steeds dermate vertrouwd wordt dat hij zonder discussie cruciale posities in opdrachten krijgt toegewezen. Daarnaast heb ik de laatste paar afleveringen veel op zijn lichaamstaal gelet en ik begrijp waarom anderen vinden dat hij overdreven acteert. Maar ook in ontspannen situaties is hij gewoon heel expressief: de 'soapacteur waarbij je alle emoties over zijn gezicht ziet schieten', zoals Diederik het omschreef. Dan lijkt het net alsof alles wat hij doet geacteerd is. Meerdere van zijn medekandidaten zijn echter ook acteur en ik kan me niet voorstellen dat die na een week het verschil niet zien tussen de echte Thomas en de acteur Thomas. Die overdreven dramatiek loopt op een gegeven moment echt wel in de gaten.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 29-01-2017, 14:27:00 »
Ik ben een van die personen en ik verzeker je dat ik dat echt niet alleen gedaan heb om tegendraads te zijn. Thomas kán m.i. de mol niet zijn als hij in deze fase van het programma nog steeds dermate vertrouwd wordt dat hij zonder discussie cruciale posities in opdrachten krijgt toegewezen. Daarnaast heb ik de laatste paar afleveringen veel op zijn lichaamstaal gelet en ik begrijp waarom anderen vinden dat hij overdreven acteert. Maar ook in ontspannen situaties is hij gewoon heel expressief: de 'soapacteur waarbij je alle emoties over zijn gezicht ziet schieten', zoals Diederik het omschreef. Dan lijkt het net alsof alles wat hij doet geacteerd is. Meerdere van zijn medekandidaten zijn echter ook acteur en ik kan me niet voorstellen dat die na een week het verschil niet zien tussen de echte Thomas en de acteur Thomas. Die overdreven dramatiek loopt op een gegeven moment echt wel in de gaten.

Musicalacteur Freek had zelfs de lauwe acteerprestatie van Susan (handen voor het gezicht iedere keer) niet in de gaten. Ik zou me niet blind staren op het 'acteurs weten wanneer een andere acteur liegt'-verhaal.

Dat Thomas in deze fase nog veel vertrouwd wordt, is voor mij ook een minpuntje, maar dat weegt nog niet op tegen de fratsen die hij uitsteekt.

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 29-01-2017, 15:12:45 »
Thomas.

Ik zie het niet... Zegt niet zoveel, maar de meeste mensen hier wisten het vanaf moment 1... Dat kan niet (of is in ieder geval geen goede strategie).

Ik denk, en vooral hoop, dat Thomas de Freek is. >:D
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #94 Gepost op: 29-01-2017, 17:24:34 »
Thomas, Sanne, Jeroen en Diederik zijn de mol niet...
(en ja, ik had vorige week ook al op Thomas gestemd)
Ich bin ein Bärliner!

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #95 Gepost op: 29-01-2017, 19:15:46 »
Immanuel kan de mol niet zijn
Aflevering 1 vindt de envelop met hoog bedrag
Aflevering 2 doet het op de kermis heel goed
Deze aflevering doet ze ook goede zaken in de lasso opdracht
Vooral de kermisopdracht zit mij niet lekker
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #96 Gepost op: 4-02-2017, 21:34:52 »
Optie 1: Thomas(7 stemmen)
Optie 2: Imanuelle(36 stemmen)
Optie 3: Jochem (20 stemmen)
Optie 4: Jeroen (33 stemmen)
Optie 5: sanne(46 stemmen)
Optie 6: diederik(38 stemmen)

33 mensen wisten dit allang
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 21:37:28 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #97 Gepost op: 4-02-2017, 21:39:57 »
Jochem, Sanne, Immanuelle en Diederik ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lama1997

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 4-02-2017, 22:53:14 »