OOOOH! WHAUWIE!
Ik heb in opperste concentratie én spanning alles bijgelezen en sloeg echt stijl achterover van een 5de plaats met de videoclips!!
Echt bizar; had ik na mijn lage score met het liedje écht helemaal niet meer verwacht.
Dank aan alle stemmers! Tof om te zien dat mijn clip zó goed ontvangen is. Wel grappig dat ik dit Songfestival geen enkele 12-punter heb gehad en tóch als achtste ben geëindigd! Echt heel erg blij en dankbaar voor; want na mijn eerste deelname toen ik 15de werd 2 Songfestivals geleden, hoopte ik stiekem wel op een groei en die is dus toch gekomen met grote dank aan de clip!
En wát een eer om degene te zijn met het beste gehoor en dus óók de minst toondove te mogen zijn dit jaar. Die kan ik mooi in mijn zak steken!
Enorm bedankt voor alles Fabiann, prachtig gedaan en super bewonderenswaardig hoe enorm jij je hiervoor inzet en je best doet om ons allemaal een fantastische ervaring te geven! Fantastisch gedaan!
Rest mij nog de winnaar te feliciteren! Heel erg goed gedaan; hoewel het totaal niet mijn smaak is, is het natuurlijk wel gewoon een steengoede inzending!
En ik zal morgen nog even uitgebreid mijn meningen ventileren over alle inzendingen. Graag zelfs.
En voor de volgende keer: ik zou graag gewoon weer een land toegewezen krijgen, denk ik, omdat ik het deze keer wel lastig vond om uit al die landen iets te vinden dat echt bij mij past en waarvan ik hoop dat het kan scoren. Maar eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit en vind ik het allang best, want wat is dit toch enorm verslavend zeg...