1 punt: Finland. Creepy! Maar wel mooi gemaakt en past goed bij het nummer.
2 punten: Oekraïne. Leuke, originele clip. Arme robot
3 punten: Duitsland. Leuke schattige clip. De band als poppen is ook erg origineel.
4 punten: Italië. Simpele clip, maar wel één die het nummer sterker maakt.
5 punten: Denemarken. Mooi gefilmde clip die goed bij het nummer past.
6 punten: Verenigde Staten. Prima clip, hoewel het me niet helemaal duidelijk is waarom ze naar Mars vliegen.
7 punten: Noorwegen. Clip past goed bij het gevoel van het nummer, er gebeurt niet zoveel maar het heeft iets intrigerends.
8 punten: Nederland. Simpele maar krachtige clip die het nummer sterker maakt. Ik hou altijd wel van dit soort dans in clips.
10 punten: Canada. Goede originele clip. Ik word er vrolijk van, maar vraag me ook meteen af of die man wel alright gaat zijn.
12 punten: Australië. Voor mij de beste clip dit songfestival. Misschien wel een wat ‘heavy’ clip, maar het vertelt een verhaal en weet me te raken.
Polen: Past goed bij het nummer, er gebeurt net genoeg om m’n aandacht vast te houden.
Engeland: Hij gaat vreemd dus je maakt al z’n spullen kapot. Okee.
Colombia: Het idee van de clip is wel leuk, de uitvoering had beter gekund.
Griekenland: Ze staat op het podium en zingt het nummer. Saaier had niet gekund.
Ghana: Gebeurt niet zoveel, vooral veel dansende mensen.
Zuid-Korea: Misschien zijn ze zo lonely omdat hun vriendje een pop is?
Wit-Rusland: Wel mooie beelden van de Wit-Russische natuur inderdaad. Verder gewoon een spelende band.
Roemenië: Slechte, saaie clip. En dan ook nog die zwaar overdreven gillende dames…
Spanje: Alles staat in brand en zij gaat alleen maar staan zingen?
IJsland: Uhm, ja, met de clip erbij is dit nog wel grappig I guess.
Kaapverdië: Wat een ongelofelijk slechte clip. Letterlijk alleen halfnaakte vrouwen die met hun heupen staan te schudden. En er dan ook nog bij zetten "kijk en geniet"
Zwitserland: Er staat een meisje te zingen in een verlaten fabriek. Beetje saai.
Oostenrijk: Voor een lyric video is dit wel leuk gedaan, voor een clip niet echt.
Nigeria: Er gebeurt niet zoveel, beetje saai.
Japan: De clip is een stuk leuker dan de muziek. Het doel van de driehoekjes valt wel een beetje tegen.