Bodejos die ge
zeik kreeg van Heinz over zijn onderschrift.
Terecht gezeik overigens, Ik merk dat er (te) vaak dezelfde onderschriften worden geplaatst. In principe is een plas grap na 1 keer (die van Heinz dus) niet meer orgineel en dus niet meer leuk.
Even voor de duidelijkheid @Bodejos, dit alles is niet richting jou natuurlijk, ik pakte alleen dit onderschrift er tussenuit, omdat het mooi aansloot op mijn bevindingen, omdat dit onderschrift reageert op de kwestie.
Ik merk ook vaak dat onderschriften voor de tweede keer of bijna hetzelfde (door een ander) geplaatst word en dat die dan juist genomineerd wordt en de orginele juist niet.
Tip voor iedereen: als je een onderschrift wilt plaatsen, maar er zijn er al velen geplaats, doe even op elke pagina "ctrl F/cmd F" en zoek naar steutelwoorden van jou te plaatsen onderschrift of dat hij nog niet geplaatst is door een ander.
Als we allemaal wat meer orgineel zijn, zullen er ook minder onderschriften geplaatst worden. Met als gevolg dat het overzichtelijker voor iedereen wordt en dat vinden velen prettig (gezien de aanvraag afgelopen week).