Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
ik mag toch hopen van niet
Dan weet ik in ieder geval dat je nick-name daar niet op slaat
Glaasje Plopmelk voor Kabouter Lui Molino!
mag ik een pannekoek met geheime ingrediënten?
Een pannekoek met geheime ingrediënten
dank je...... ik ga proberen de geheimen te ontrafelen (en als dat niet lukt verberg ik ze gewoon in mijn maag)
3 pakjes plopmelk voor molino
Ik root dus deze editie flink voor Frank
Het is alfabetsoep geworden
*zoekt hint*
Goed, dat we hier 1.500 euro verliezen heeft wel een reden. HIDM had mij benaderd en gevraagd of ik niet van persoon kan wisselen met Nys-fan, zodat ik op HIDM zou moeten stemmen en Nys-fan dan op Nvy. Ik vroeg me af wat hierachter zat en ik ging akkoord.Maar toen zei HIDM: Als je het sleutelwoord wil, moet je op Lan stemmen. Ik heb via via te horen gekregen dat hij het sleutelwoord heeft. Ik denk dat ik al genoeg vertrouwen heb opgebouwd om mij nu wel te geloven zeker? Ik sta onderaan het verdachtenlijstje bij beste leugenaar en heb al veel geld verzameld. Dat klopte natuurlijk wel allemaal en ik besloot de gok te wagen... Daarom dat ik ook meteen 'hond' zei tegen HIDM, sluwe actie..Trust nobody is nog maar eens duidelijk geworden in deze opdracht
N.a.v een vraag die ik kreeg via pm: het gesprek loopt alleen hier. Na de deadline houdt het gesprek over wie de enveloppe heeft hier op en mag je alleen nog 24 uur stemmen. Je mag dus ook niet via de pm nog contact hebben over wie je denkt wie het is (al kunnen we dat natuurlijk niet controleren).
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
886 gasten en 4 vaste bezoekers