Een vaststelling: Steve loopt bij de mariachi-proef helemaal tot het wie is het-spel, Pieter krijgt het moeilijk met het tempo. Onderweg was Katrien al achtergebleven bij het basketbalveld 'om de groep niet op te houden.'
De conditie van Steve is dus goed en van hieruit lijkt het onwaarschijnlijk dat hij een kilometer fietsen niet zo snel zou kunnen als Katrien.
Vreemd, niet?
Inderdaad en bovendien staat er in het introductietekstje (zie pagina 1 van dit topic) dat hij wekelijks 12 kilometer loopt. Hij ging nu bij het fietsen echt tergend langzaam. Hij zat dichtbij de tweede kilometer, maar deed zo te zien geen ultieme inspanning om het toch nog te halen.
Dat hij hedendaagse zangers en liedjes niet kent, vind ik op zich wel logisch. Maar wat oudere artiesten als Madonna, Bono, Jon Bon Jovi etc. zou hij op zich wel moeten kunnen herkennen. Verder vond ik het apart hoe hij op een gegeven moment vaag met de Engelse tekst ging meewauwelen, in plaats van goed te luisteren en de tekst te herhalen.
Bij de honkbalopdracht in aflevering 2 vond ik het ook echt verdacht hoe weinig vragen hij, als arts, kon beantwoorden. Als dat geen gespeelde warrigheid van de mol is, zou ik me toch zorgen gaan maken als ik zijn patiënt was.
Steve staat zeker in mijn top 3 van meest verdachte kandidaten nu.