Ik weet niet echt wat ik van dit nieuws moet vinden. Natuurlijk hebben we het liedje nog niet gehoord, maar wat was het gaaf geweest om weer eens een zanger(es) van het kaliber Anouk of Ilse de Lange te sturen. Nu sturen we weer totaal onbekende artiesten die niet eens een 'echt' duo zijn en er dus ook geen gezamenlijke carrière aan over kunnen houden. Bovendien is Mia niet echt tactisch te noemen met haar social media-uitingen. Zo zorgt ze voor ophef over de selectie door te suggereren dat ze al maanden terug wist dat ze naar het Songfestival zou gaan. Ook gaat er een filmpje rond waarin ze enorm afgeeft op Nederland en Amsterdam, aangeeft dat ze hier helemaal niet wil zijn en in Nederland zijn een lijdensweg is totdat ze weer naar New York mag. Dit kan natuurlijk schertsend bedoeld zijn, maar geeft mij niet echt het idee dat ze een goede ambassadeur is van de Nederlandse muziekwereld en Nederland. Dit geeft mij echt een zure nasmaak nog voordat het festival überhaupt begonnen is, niet echt wat we moeten willen. Ik hoop er maar op dat het liedje mij van mijn stoel gaat blazen.