Heb de meeste dingen waar we het over eens waren neergezet. Zitten nog een paar twijfelgevallen tussen. Van mij mag je hem hierna definitief maken Gupp, veel meer dan dit gaan we er toch niet goed hebben, gok ik.
1. Wie was de derde afvaller van dit seizoen?
Big Boots
2. In aflevering 2 moesten we pakketjes aan vliegtuigen koppelen. Welke informatie werd gevraagd over SpacyColours?
Lievelingskleur
3. Welke kandidaten streden voor een vrijstelling die je wanneer je maar wilt kunt inzetten in de allereerste onderhandelingsopdracht?
Convans, HIDM, Nvy, Meezter & Frank
4. Hoeveel kosten alle boetes in de escape cable car opdracht samen?
750
5. Van welk liedje ontbrak het woord ‘swear’ in the Jukebox and the radio’s opdracht?
Jason Mraz met I'm yours
6. Welke kleur schoenen droeg Meezter op de groepsfoto van aflevering 4?
Blauw
7. Wie was de Husky in het ijsberen spel?
HIDM? -> ik dacht dat Convans het claimde te zijn, maar het toen niet was. HIDM weet ik niet; maar hij was toen heel hard aan het roepen dat hij het niet Was, dus zou hem best kunnen zijn Hilarisch
Hmm, Meezter dan misschien?
8. Hoeveel dikgedrukte stemmen kreeg Kaaasje bij het vraagteken bij het eerste onderhandelingsspel in aflevering 1?
3
9. Op welke dag dook Hadewychisdemol in de duikopdracht?
Woensdag
10. Welke afvaller werd bij het juiste voorwerp geplaatst in de zesde aflevering?
Had iets met een speen te maken, of zo. Iemand met een kind. -> Ohja, maar het was niet Molino toch? En Lukie was klavertje 4, maar dat is de vraag niet.
Dan maar gokken? Big Boots?
11. Wie drukte het derde (en beslissende) antwoord dik bij de vraag hoeveel inwoners Anchrage heeft in waar ben jij 2.0 opdracht?
Lan
12. Wat was de regel die hoorde bij nummertje 8 bij de bingo-opdracht?
Etherdiscipline
13. Aan wie gaf Kaaasje 250 euro in de gunnenopdracht?
Is dit sowieso wel openbaar gemaakt? -> niet dus, maar gaan we dan gewoon iemand gokken?
Pure gok, dus. Kaaasje wilde samenwerken met HIDM in deze bar, dus misschien is hem die 250 gegund?
14. Waar ging de opdracht die bij Honduras was in waar ben jij 2.0 over?
Ik kan me er eentje herinneren over jaguars en toekans. Maar waarschijnlijk was dat Peru. -> hondenrassen dan? schijnheiligerd
Hondenras... Honduras... Ga ik in mee
15. Stond Molino op de samenvatting van aflevering 3 gemaakt door D*N?
Ja
16. Wat stond er op de foto die als eerste werd gepost door team 1 in de foto-opdracht in aflevering 7?
Die show is Modern Family. Ik weet niet zeker wie welk team was. Anders was gekleed in de kleuren van de Columbiaanse vlag volgens mij de aller eerste. -> Ja die kleding in onherkenbare vorm was Kaaasje, maar ik weet inderdaad niet of dat team 1/2 Was.
Zullen we dan voor Gloria uit Modern Family gaan?
17. Welk item smokkelde Lan de hacienda in waardoor hij werd opgepakt?
Mercedes
18. Wat was de 'tegeltjeswijsheid' die Molino noemde in de ice cave opdracht waar we de mol konden ontmoeten?
Waarschijnlijk iets als: ik ben hier niet goed in/dit gaat toch niet lukken
Ik ben hier niet goed in, dan.