Ik zal even reageren in een nieuwe post want anders wordt ie onduidelijk denk ik.
1) Eye of the tiger zijn we 't over eens.
2) Dancing queen van Abba zijn we het ook eens.
3) Ik wil best voor Ice fever gaan, ik heb verder toch geen idee.
4) Indien jullie niet akkoord gaan hoeft het niet voor mij, maar ik zou hier toch durven gaan voor dancing on my own. Ik weet niet of Callum Scott jullie iets zegt? Hij heeft bij Britains Got Talent geloof ik zijn auditie gedaan met een cover van dat nummer. Misschien zegt het jullie nu iets...
5) Ja, zoiets denk ik ook maar ik kom niet op een nummer.
6) Hier gaan we niet meer opkomen, denk ik.
7) Ik zou hier gewoon no tears left to cry proberen. Heeft Ariana Grande namelijk geen nummer dat zo heet?
Dit is sowieso a sky full of stars van Coldplay.
9) Zou het Girl van Anouk kunnen zijn? (Geen idee of het helemaal met de plaatjes overeen komt, is maar een ingeving)
10) Ik weet welk nummer je bedoelt maar ik kan ook niezt op de titel komen. Ik ken American Madness ook niet maar als jullie dat willen proberen is dat goed voor mij.
11) Zijn we het over eens dat dat goed is.
12) Zijn we het over eens dat dat goed is.
13) Akkoord om dat antwoord te nemen. Ik heb verder ook geen idee.
14) Zijn we 't over eens.
15) Doe maar dancing on the moonlight.
16) Zijn we 't over eens.
17) Wou ook net Don't speak komen posten, maar ik denk dat inderdaad Shut up and dance het goeie antwoord is. Ik weet de artiest ook niet maar maakt toch niets uit.
18) Zijn we 't over eens.
Als niemand niks meer vindt zou ik voor deze lijst gaan. We hebben er sowieso wel een aantal goed.
EDIT: Of zou 15 Dancing in the dark van Bruce Springsteen kunnen zijn?