Met de finale in het vooruitzicht is vlak voor de finale afvallen iets dat je niet wilt. Maar de manier waarop Ron Boszhard afviel was natuurlijk ook niet echt fijn. Als een klein eerbetoon aan Ron gaan wij een spelletje spelen dat hij ook ooit presenteerde op de Nederlandse televisie: Match & Win. Nu we 9 weken met elkaar op reis zijn, kennen jullie elkaar vast ook best goed, dus als jullie dit spel goed spelen, is er een leuk bedragje te winnen.
Wat is de bedoeling? Straks neem ik elk van jullie apart mee naar een winkel in dit winkelcentrum en geef ik jou de keuze om 1 van deze 7 dingen die ik je voorleg uit te kiezen die jij graag wilt hebben. Daarnaast geef ik jou 750 euro mee. Dat bedrag verdeel jij over die 7 items, want de kans bestaat dat je medekandidaten het verkeerde item kiezen. Je verdeelt dat geld naargelang jij denkt hoe goed ze jou kunnen inschatten. Als jij denkt dat ze dit raden, dan kun je ervoor kiezen de volledige 750 euro op 1 item te zetten. Als jij denkt ze gaan bij mij twijfelen zet je dat op 2 of meer items. Echter moeten er altijd minstens twee items zijn waar geen geld op ingezet is.
Als jouw medekandidaten goed inschatten wat jij hebt gekozen, verdien je geld voor de pot.
Succes
Ik stuur nu ieder een PM met zijn/haar betreffende winkel en zijn/haar betreffende opgave