Bij Deal or No Deal koos ik natuurlijk mijn geluksgetal 8 en daar zat toevallig 0 euro in. Het getal 8 kwam net als mijn geboortedatum wel vaker voor want daar deed MV dingen mee maar dat mag hij zelf uitleggen want weet ik ook niet.
Dat klopt, ik heb ook nog wat verborgen aanwijzingen
De executies - stoelverdeling en de geboortedatum van de molJullie hadden al na vier! afleveringen kunnen weten wie de mol is. HIDM zat de eerste 4 executies op de volgende stoelen:
7,1,9,9: 7 januari 99, de geboortedatum van de mol!
Maar er is meer, want daarna zat hij op de stoelen 5,1,3,1,2,1. Draai die getallen eens om: 12 - 13 - 15. Zet ze om in letters en je krijgt: L M O. Hussel die letters eens door elkaar... 7-1-99 MOL, de geboortedatum van de mol!
De cijfers 7 en 1 Normaal is het de regel dat je cijfers tot twintig voluit schrijft (dus niet als cijfer). De cijfers 7 en 1 heb ik bewust met een cijfer geschreven en ze kwamen ook zo nu en dan terug in mijn teksten, kijk maar:
Executie aflevering 6 - Escaleras Electricas De La Comuna 13
Na de parachutesprong van Meezter vorige week, waren jullie ineens nog met 7 en 1 van jullie gaat tegen deze prachtige kleurrijke achtergrond het spel verlaten.
Executie aflevering 8 - Museo Aéreo Fénix
De finale komt steeds dichterbij en de groep wordt steeds kleiner. 7 kandidaten hebben het spel al verlaten en daar komt nu weer 1 iemand bij.
Nog meer cijfers die naar de mol wijzen, waaronder 7-1In aflevering 10 verwezen de nummers waar een bom zat (die niet in de top 40 stonden op plek 1), naar de mol. De cijfers van die nummers waren niet voor niks gekozen... kijk maar:
1. Could you be loved - Bob Marley & The Wailers (1980) (nee, hoogste notering was 2) = BOM!
7. T-spoon - Sex on the beach (1997) (nee, hoogste notering: 3) = BOM
8. Walking on Sunshine - Katrina and The Waves (1985) (nee, slechts 6e in tipparade, heen hit in Nederland). =BOM
19. Moi Lolita - Alizée (2001) (nee, 2e hoogste positie) = BOM
7,1 = de geboortedatum van de mol
19 = de leeftijd van de mol
8 = geluksgetal van de mol (speelde net als bij deal or no deal een rol)