Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Wat een mooie opdrachten! Petje af voor Robbie hoor Het is inderdaad een beetje koud, doe mij ook maar een lekker bakje thee
Wat een mooie opdrachten! Petje af voor Robbie hoor
Thanks Hoewel deze niet zo heel erg vlot verliep als ik dacht. Of misschien te vlot. Zo'n 7 mensen waren 10 uur nadat de rollen verdeeld waren al klaar.
Cappuccino aub
Ja en ik maar 4 dagen lang Vivaldi, Mozart en de Radetsky Mars overal wegdrukken Je kunt eigenlijk zeggen deze opdracht wilde niet zo vlotten, daarom waren er natuurlijk reddingssloepen
En ik elke dag geduldig afwachten tot iemand mijn geheime boodschappen zou snappen
Uno Cappuccino D'Itialia per signor Molcrazy!
Ja ik zat ook zo van hmmm ik heb een foto gestuurd van mn avatar.....en nu . Er komt vast nog iets..... toch?......nee?.......okee
Leukste aan het programma vind ik altijd die drama wanneer ze denken dat ze een duo zijn, helemaal hotteldebottel zijn, seks gaan hebben enz. en dan blijkt dat ze geen match zijn. Dan gaat een andere kerel die denkt "Oh misschien zijn wij wel een match" haar proberen te versieren en wordt die eerste kerel helemaal gek en gaan ze vechten .Ik zeg kom maar door
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
765 gasten en 7 vaste bezoekers