Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ik heb het geïnterpreteerd dat Stefan een grijze bus heeft. Anders had het misschien iets à la dit geweest:"eerder dan de man van het telecombedrijf, die niet Stefan is, die een grijze bus heeft"Ik heb het in ieder geval in de veronderstelling dat de grijze bus van Stefan is kunnen oplossen gisteren (heb ze gisterenavond ook zelf nog allemaal moeten doen (ookal heb ik de antwoorden achteraan in het boekje staan))
Iemand zin om spelleider te worden? Volgens mij komt er binnenkort een vacature vrij.
voor het plaatje en voor jou. Drankje van het huis Robbie?
Tuurlijk niet. Je bent een prima spelleider en ik vind de opdrachten tot nu toe stuk voor stuk echt briljant. Ik geniet met volle teugen van dit spel, lekker zo door blijven gaan!
Amen! Zelfs als meelezer is het super leuk!
Popcorn voor iedereen MV!
Ja iets stevigs.
Ik interpreteerde het ook zo dat Stefan de grijze bus heeft Popcorn voor iedereen MV!
Ja iets stevigs.En ja, het is blue monweek. Maar zeker punten ter verbetering enzo blijven posten, ik kan er alleen maar van leren voor volgende keer!
* Kaaasje pakt een van de bakjes met popcorn.Altijd lekker bij zo'n tv avondje Mag ik er nog wat lekkers bij te drinken? Doe maar rivella als je dat hebt.
Sorry dat even duurde MC. De popcornmaker die ik hier in de bar heb voldoet dan niet. Ik heb daarom nu mijn eigen popcornwagentje in laten vliegen. Popcorn voor iedereen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
891 gasten en 8 vaste bezoekers